Halo Wars landar i februari

Inaktiv
Halo Wars landar i februari

Oh! Kul med banor från Mythic. Men det känns lite dumt att måste köpa ett annat spel för att få testa dem. Försäljningstricks FTL

Inaktiv

Skönt att Halo serien fortfarande lever och är stört på Xbox 360.

Medlem

Kunde inte hamnat sämre för mig, Men of War släpps också i Februari och går före alla dagar i veckan och med min minst sagt begränsade ekonomi blir det bara ett spel det kvartalet. Nåja, får väl hoppas att jag får det i födelsedagspresent, inte så mycket senare. 22 Mars närmare bestämt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Njaee hoppas mer på Halo 3 recon.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Jaha? Du kanske missade att Halo 3 sålde 8.1 miljoner kopior på 3 månader. Men visst, troll tänker inte innan de postar, särskilt inte du.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

WHOAAA! Fy fan vad coolt jag ska lätt köpa Halo wars collectors edition för att få halo 3 multiplayer banorna och för jag är ett halo fan<3333


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

http://en.wikipedia.org/wiki/2007_in_video_gaming#United_Stat...

Fakta Moses!

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Alltid lika kul när spelmedierna dras med i hajpen och gör gratis reklam åt konglomeraten. Undrar vad det kostar Micros*it att producera lite extra glansigt papper, några banor och lite fula texturer.

Inaktiv

Enda jag kommer minnas är att det är Ensemble Studios sista spel eftersom Microsoft lägger ner dem. Age of Empires seriens skapare går i graven.

Kommer inte köpa spelet heller, för den här typen av RTS på consol är inget vidare. Hade det släppts på PC också hade det däremot varit en helt annan historia.

Medlem
Skrivet av Buio:

Enda jag kommer minnas är att det är Ensemble Studios sista spel eftersom Microsoft lägger ner dem. Age of Empires seriens skapare går i graven.

Kommer inte köpa spelet heller, för den här typen av RTS på consol är inget vidare. Hade det släppts på PC också hade det däremot varit en helt annan historia.

Hur vet du att det är ingen vidare..Som sagt PRIO 1 för dem var att anpassa det till konsol så det ska gå fort och smidigt att göra trupper och attackera etc etc...så när spelet är släppt så får vi veta om det är bra eller inte.

Medlem

Synd att Ensemble Studios läggs ner efter detta spel, ser ju bra ut.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Sorgligt det här med Ensemble. Det blir ju garanterat deras sista spel som ett sammansvetsat gäng, sedan kommer en del flyttas runt inom MS, andra bildar väl eget. Men aldrig mera Ensemble. Hur motiverande kan det vara att veta att man kommer bli sparkad efter spelet är klart, oavsett hur det går?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

1
Skriv svar