Testa Alone in the Dark på PS3

Robot
Medlem
Testa Alone in the Dark på PS3

Shoot, har det hänt nått?

Medlem

Jag ska in idag, hoppas det är värt tiden för ner laddningen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Laddar sj ner det

ska bli skoj att testa 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ska testa att dra hem spelet för att se skillnaderna, på min pc så vägrar ens spelet att gå igång medans det funkar klanderfritt på min brors dator, man tycker att de borde kunna ge ut en patch men men, man kan ju inte få allt.

Medlem

Hmm... man kanske skulle testa sej lite sej.


signatur
Medlem

Det här är faktiskt intressant. Var intresserad av 360 versionen, men det fick ju så horribla recensioner så jag struntade i det. Nu verkar det mycket bra så kanske blir ett inköp av PS3 versionen ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Medlem

Tar de full pris för detta trotts att 360 utgåvan sålde lika bra som space giraffe?

Inaktiv

ok ok måste laddas!!!

Medlem

Kan nån säga om det blivit bättre? Isåfall skulle man kunna begära en patch till 360/PC för bättre kontroller också??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Har inte tid, är Little Big Planet som gäller nu

Medlem

Jag gillade spelet tills man sprang runt i 100år och skulle hitta 1000tals majbrasor på kartan

Medlem

Någon som kan säga något? :> Bättre eller inte? ^^


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar