Användargjorda LittleBigPlanet-banor tas bort

Robot
Användargjorda LittleBigPlanet-banor tas bort
Användargjorda LittleBigPlanet-banor tas bort

Life sucks!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

HAHA, DER SÄR NI HUR DÄT GÅR NER NI KÖPÄR PLAYSTATION 3 OCH INTE XBOX 360! HAHA OMGLOLWTFBBQ! kthxbye.

EDIT: Och, ja. Det var ironi.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Aja så länge man inte publicerar dem så kan man väl göra hur exakt man vill. Jag ska nog köpa detta när det har sjunkit i pris


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Alltså dom får ju fan skylla sig själva om dom är så dumma att de använder copyright-skyddat material. Sicka idioter.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Aja så länge man inte publicerar dem så kan man väl göra hur exakt man vill.

Alltså, tänker du innan du skrivet något? Jag orkar inte ens förklara för dig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Dum fråga, tar man figurerna från hårddisken, annars bör det väl finnas ett användaravtal (el. liknande) mellan Sony och [PUT-RANDOM-COPYRIGHT-F@G-HERE]?

Har inte spelat spelet, har inte heller något PS3a och kommer definitivt inte att införskaffa en p.g.a detta spelet.

Inaktiv

Nej det går inte ta bilder från hårddisken, de använder playstation kameran för att ta bilder...

det var inte helt oväntad....

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Alltså dom får ju fan skylla sig själva om dom är så dumma att de använder copyright-skyddat material. Sicka idioter.

Ta inte i så du spricker.

Medlem

Var väl inte oväntat att det skulle bli gnäll om sånt här. Men som bjosarn säger har man gjort en sån bana så får man ju skylla sig själv.

Medlem
Skrivet av unavailable:

Ta inte i så du spricker.

Man har ju inte alla hästar i hagen om man tror att dom inte kommer reagera - och sen när dom gör det gnälla över det?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av mosoloa1:

Aja så länge man inte publicerar dem så kan man väl göra hur exakt man vill.

Alltså, tänker du innan du skrivet något? Jag orkar inte ens förklara för dig.

Fattar inte vad du tycker är dumt med det här inlägget? Om man gör en bana med upphovsrättsskyddat material och endast använder den för privat bruk så lär det ju inte vara några problem.

Du verkar däremot upptagen med att kalla folk efterblivna, så vi får väl se om du kan tolka detta inlägg korrekt...

Skrivet av bjosarn:

Man har ju inte alla hästar i hagen om man tror att dom inte kommer reagera - och sen när dom gör det gnälla över det?

Hört talas om lite goodwill? Och sen undrar jag vad det är för dumma företag som säger nej till gratisreklam...

Medlem

Tja SAAB sa ju nej när Polyphony undrade om dom kunde ha med SAAB bilar i Gran Turismo så visst finns det företag som säger nej till gratis reklam...sen behöver ju inte all "gratis reklam" vara bra reklam heller...

Medlem

Detta var väl inte direkt något oväntat? Hade ju varit onödigt att riskera dyra domstols-kostnader. Dom tar bort allt dom anser opassande.

Lade för övrigt en beställning på detta spelet idag trots allt. Svider alltid lika mycket att köpa dessa svindyra konsoll-spel. Hoppas fan det levererar lika mycket som folk säger denna gången bara.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Tja SAAB sa ju nej när Polyphony undrade om dom kunde ha med SAAB bilar i Gran Turismo så visst finns det företag som säger nej till gratis reklam...sen behöver ju inte all "gratis reklam" vara bra reklam heller...

dom ångrade sig dock sen och insåg att dom levde i stenåldern.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det var väl ändå rätt självklart att de skulle plocka ner upphovsrättsskyddat eller stötande material.

Tror säkert att folket bakom spelet personligen hade tyckt det varit skitkul ifall folk drev med disney eller slängde in filmreferenser osv, men så där kan man inte hålla på om man är ett seriöst företag.

Inaktiv
Skrivet av Saarela81:

Tja SAAB sa ju nej när Polyphony undrade om dom kunde ha med SAAB bilar i Gran Turismo så visst finns det företag som säger nej till gratis reklam...sen behöver ju inte all "gratis reklam" vara bra reklam heller...

Men de finns med i Forza Motorsport. Ja iallafall Saab 9-3 finns med. Kunde ju gärna haft fler.

Medlem

Goda nyheter! Att Sony håller ordning och reda - var sak på sin plats.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

Goda nyheter! Att Sony håller ordning och reda - var sak på sin plats.

Japp - Ordning och reda, pengar på fredag

Medlem

kabex, har du missat vad "copyright" betyder?
"Copyright is a legal concept, enacted by governments, giving the creator of an original work of authorship exclusive rights to control its distribution for a certain time period".
Men ha det så roligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar