Battlefield Heroes-betan stänger

Robot
Medlem
Battlefield Heroes-betan stänger

Riktigt kul spel faktiskt

Medlem

Det här tog tid.

Bra att de inte släpper något halvdant, dock.

Medlem

svin, släpp skiten nångång så vi for spela

Inaktiv

spelet är skit iallafall så jag bryr mig inte, spelat betan ett tag nu och det är riktigt uruselt.

Medlem

fail spel... dom gör ju inget :S var snack om att dom skulle släppa det förra året


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag har tappat glöden helt för spelet. Trotts att det är gratis så tror jag inte att jag kommer att lira det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det verka kul då de släppte reklam samt videos om det...Men det har tagit sådan tid att det känns som man redan har spelat spelet samt tröttnat på det redan....

Medlem

Det har blivit försenat så mycket att jag har glömt av spelet, var ju väldigt snack om att det skulle släppas i somras bland annat men inte blev det av. Väntar väll på nästa stora PC-spel från Dice, men sen har man ju rätt många andra bra spelsläpp just nu


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Jag undrar om dom inte jobbar på BF3 till PC?

Medlem

Naaaooooooo

Helvete, tror ni inte att man lyckades få sin nyckel 2 veckor sedan, och nu stänger dem det?

Inaktiv
Medlem

Fan va less jag blir på å vänt, var ju tänkt å släppas till sommarn från början

Medlem

fan fick aldrig en nyckel fail

Inaktiv

Släpp ett halvklart spel istället. Kommer endå inte spela det.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Släpp ett halvklart spel istället. Kommer endå inte spela det.

Om du inte ska spela det så kan dom väl lika gärna låta bli att släppa det?

/sarkasm

Medlem

HAHAHA!!! DICE/EA <333333333 Lite korkade ohja!!

Medlem

Sluta gnälla nu. Skit samma när det kommer det är ju gratis ändå. Försökt få en beta key till nästa öppning så får ni spel dt.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av SkyFly:

HAHAHA!!! DICE/EA <333333333 Lite korkade ohja!!

Vad är det som är korkat?

De vill inte släppa ett spel som de inte kan vara stolta över. Känns skönt att de håller kvar spelet även fast det innebär att de förlorar pengar.

Medlem
Inaktiv

Plz, ta och släpp spelet. Jag orkar inte med att jaga beta-nycklar..

Medlem

Det blir till att vänta några månader till, fick aldrig tag någon beta nyckel.

Medlem

Jag har väntat i ungefär 6 månader.... SLÄPP SPELET FÖR F*****N!!!!

Medlem

Fick beta nyckel för några månader sen, orkade spela 2 timmar. Den är riktigt dåligt... Har glömt om den sedan dess

Medlem

Lite synd, har inte fått nån key, men man hoppas ju har sett roligt ut, har en känsla av att det kommer läggas ganska mycket nytt annars skulle det inte bli ett sånt stort hopp och sen en beta till test igen.

Avstängd

Vad sega de är. Nåja, jag är ändå inte sugen än på det.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av SkyFly:

HAHAHA!!! DICE/EA <333333333 Lite korkade ohja!!

Vad är det som är korkat?

De vill inte släppa ett spel som de inte kan vara stolta över. Känns skönt att de håller kvar spelet även fast det innebär att de förlorar pengar.

Ja, men tittar man på många andra spel som har blivit försenade flertal gånger så blir det tillslut att folket tröttnar på att vänta på det... Tror det kommer bli lite här också, och det som är korkat är att dom fördröjer det ännu längre med ÄNNU en beta till nästa år.... Om dom nu hade tillräckligt med feedback från denna betan så borde väl dom flesta buggar vara fixade? Eller det kanske är överfyllt med dom, vad vet jag. Märkte inte av det så mycket när jag testade betan.

Inaktiv
Skrivet av United:

Jag undrar om dom inte jobbar på BF3 till PC?

Det lät jäkligt mysig

Medlem

tyckte inte heller spelet var speciellt roligt, fick nyckel första vändan men itne spelat många timmar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av GREY_task:
Skrivet av United:

Jag undrar om dom inte jobbar på BF3 till PC?

Det lät jäkligt mysig

Satan va gott, BF3 Frostbite

12
Skriv svar