Det sjukaste jag sett (varning innehåller stötande filmklipp)

Medlem
Det sjukaste jag sett (varning innehåller stötande filmklipp)

Detta klippet såg jag nyssen,och efteråt satt jag bara helt tyst och undrade vad jag egentligen hade sett:( Tror ni som jag att dessa 2 svenska tjejer var påverkade av PCP/Angeldust eller vad är det frågan om?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7636577.stm

Medlem

Ser väldigt mycket ut som att de skulle vara påverkade av PCP. Sex personer behövdes för att hålla henne, och dem bara hoppade ut.. Mycket synd att denna drog används..

Medlem

Väldigt märkliga reaktioner. Allt vett verkar ha runnit ur huvudet på dem.
Men turen hade de i.a.f. med sig.

Medlem

Varit med på Road Wars.
Kan med bestämdhet säga att det inte är det sjukaste jag sett.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det där hände ju för ett bra tag sen,

folk vet ju att knark är inte speciellt bra för nån,
men ändå tar folk skiten,
så jag tycker inte det minsta synd om folk som dör eller skadar sig pågrund av att dom inte kan hantera droger.

Det är ju enbart deras fel när dom tar skiten första gången och sen fortsätter,
så dö eller bli invalider, vem bryr sig.

Medlem

Stackars lastbils- och personbilsförare.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Serious Sam: Individperspektivet dras till sin kam. Missbruk är inte speciellt lätt att bli av med, och heller inte något varje enskild människa har valt eller tycker om. Jag säger inte att alla människor blir "tvingade" till droger och missbruk, det hade varit naivt. Lika naivt som att tro att alla tar de av fri vilja och vill vara slav under ett missbruk.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Usch, ingen höjdare.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Brutalt. Otäckt. :S


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Skulle nog säga PCP jag också. Drugs are bad, mmkay. I fel händer dvs.

Medlem

Synd för lastbils cheffisen. Tycker däremot inte synd om dom två andra idioterna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har sett värre. Sök på 3guys1hammer så får du se nåt som är hemskt (du gör det på egen risk).


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hemskt. Tur att de överlevde ändå, inte för att man känner överdrivet mycket sympati för dem.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Historien tog just en ännu större absurd vändning.

"Svenskan dödade sin räddare
En av de svenska tvillingsystrarna dömdes för dråp. Stack ihjäl 54-årig man efter dramat på en engelsk motorväg. "

Och bara 5 år i fängelse pga "sinnesförvirring" blev det tydligen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag tycker folk ska få lika högt straff oavsett om dom är påverkade eller ej,
alltså ingen strafflindring för att man variit påtänd eller nån sån skit.
Och dessutom om en person åker fast för rattfylla så ska det vara första och sista gången,
puckot ska bli av av med sitt körkort permanent.

Finns redan för många som mist livet eller blivit invalidiserade för livet pågrund av rattfyllon,
av vad får rattfyllot för straff ?

Några månader i buren, högst, kanske blir av med körkortet et tag,
sen ut på vägen igen,

då säger väl nån att ett rattfyllo lär väl köra ändå utan körkort,
ja åker han fast igen beslagta bilen sälj den och ge pengarna till nån som han eventuellt kört på.

Bort med skiten bara.

Medlem

1: Är det bara jag som tycker att de får skylla sig själva?

2: Var det bara jag som höll på att skratta ihjäl mig i slutet av klippet när de hade ringat in kepsen/skärmmössan med en vit cirkel på asfalten?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

1: Är det bara jag som tycker att de får skylla sig själva?

2: Var det bara jag som höll på att skratta ihjäl mig i slutet av klippet när de hade ringat in kepsen/skärmmössan med en vit cirkel på asfalten?

det var ju skojigt, men varför gjorde dom det?:)


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv
Skrivet av linkan18:
Skrivet av Sharpblade:

1: Är det bara jag som tycker att de får skylla sig själva?

2: Var det bara jag som höll på att skratta ihjäl mig i slutet av klippet när de hade ringat in kepsen/skärmmössan med en vit cirkel på asfalten?

det var ju skojigt, men varför gjorde dom det?:)

Dom behöver dokumentera händelsen.

Inaktiv

påverkade å påverkade... blondiner??

nämen de e väll hemskt egentligen.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Har sett värre. Sök på 3guys1hammer så får du se nåt som är hemskt (du gör det på egen risk).

De är väll i samma klass som 2girls1cup och BME pain olympics? fina filmer de där, men troligtvis fake:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Hört talas om Dnepropetovsk Maniacs? Där snackar vi "sjukt".

Dnepropetovsk maniacs är de såkallade "3guys1hammer".Den blev omdöpt till det nästan ett år efter att videon släppts.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Detta klippet såg jag nyssen,och efteråt satt jag bara helt tyst och undrade vad jag egentligen hade sett:( Tror ni som jag att dessa 2 svenska tjejer var påverkade av PCP/Angeldust eller vad är det frågan om?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7636577.stm

Jag tyckte det här var obehagligt första gången jag såg det, just för att dom var svenskar samt TVILLINGAR! Och deras agerande mot räddningspersonalen samt att bara springa ut sådär mot mötande bilar. Har ej läst in så mycket om det där men måste varit någon drog PCP liknande eller så är dom riktigt phykiskt skadade. Jag blev iaf arg och kände mig att jag inte brydde mig ett skit när hon sprang mitt framför lastbilen där, jag kände om jag var en räddningspersonal skulle jag bara låta skiten ligga. Det finns en grej att rädda människor men när någon klart bara vill dö samtidigt som det hotar ditt liv så skulle jag ringa dom som tar hand om överkörda djur istället och sedan gått till ett cafe och köpt en munk med varm choklad.

3guys1hammer tar priset, inte bara för att det är en video utan hela historien bakom alla deras mord som dom begick. Mer än 20 mord, alla fångade på deras kamera, samt att dom torterade dom till det grymmaste du kan tänka dig. En video läckte ut på internet och du får se ur deras perspektiv, mycket obehagligt. Blir inte bättre av att deras föräldrar sedan försvarade dom. Det är flera mord på väldigt kort tid, får en och undra om GUD finns vart var han då.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Har sett värre. Sök på 3guys1hammer så får du se nåt som är hemskt (du gör det på egen risk).

Man tappar hopp om mänskligheten.. fyfan.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

tänker mest på lastbilschauffören, tänk er bara om en kvinna hoppar framför lastbilen medans man bara sitter där och inte kan göra något.


signatur

"Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get".

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av MacNille:

Har sett värre. Sök på 3guys1hammer så får du se nåt som är hemskt (du gör det på egen risk).

Man tappar hopp om mänskligheten.. fyfan.

Jag orkade bara se en liten bit av det innan jag var tvungen att stänga ned. Usch! B-(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Jag tycker folk ska få lika högt straff oavsett om dom är påverkade eller ej,
alltså ingen strafflindring för att man variit påtänd eller nån sån skit.

Jag är mer eller mindre helt säker på att självframkallad sinnesförvirring uppkommen på grund av intag av exempelvis narkotika inte innebär någon form av strafflindring i Sverige.

Detta gäller dock inte påtvingad sinnesförvirring, dvs att du blir tvingad att käka konstiga tabletter, eller sinnesförvirring uppkommen från livsnödvändig medicin.

Medlem

En sak man kom å tänka på nu är ju att bilar ska ju göras så säkra,
det tutar när den backar och stoppar om nån kommer bakom,

nya bilar planeras det att ha nån slags radar som känner av att man inte ligger för nära andra bilar,

borde det inte gå att göra nåt liknande som gör att folk förhindras att köra mot färdriktingen ?

Man hör ju ibland om själmordsbenägna personer som kör just mot färdriktningen på motorvägar, eller av nån anledning kör så oavsiktligt,

då borde ju bilen ge ifrån sig varningsljud eller signaler,
eller helt enkelt stänga av sig själv.

Inaktiv

skjut dom båda
synd att bilarna inte tog död på svinen

Medlem
Skrivet av F3D:

skjut dom båda
synd att bilarna inte tog död på svinen

Tror jag inte dem i bilarna tycker.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av F3D:

skjut dom båda
synd att bilarna inte tog död på svinen

Skön attityd där.

12
Skriv svar