DLC och moddverktyg för Fallout 3

Robot
Medlem
DLC och moddverktyg för Fallout 3

Där adderades just 250 timmar till mitt Fallout 3 spelande.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Trevliga nyheter!


signatur

12:50. Press Return

Medlem

Det var på tiden! Blev lite tveksam där ett tag. Hoppas det blir lika stort och omfattande som till Oblivion. Då kommer jag säkert sitta fast även i detta spel ~1000h.

Dags att börja spela detta snart då antar jag

Medlem

Kanonbra nyheter!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Mycket trevligt, trodde det skulle dröja längre.

Medlem

Sjukt trevligt.


signatur
Medlem
Medlem

Schysst. Jag hoppas på bra moddare!


signatur
Inaktiv

Äntligen! Börjar gilla Bethesda mer och mer faktiskt. Detta spel kommer leva länge i och med mod's. Får hoppas att problemen i spelet går att lösa efter dessa släpp och trevligt att Bethesda släpper mer innehåll framöver.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

woho! äntligen!

Medlem

cheers, ingenting om kostnaderna på dlc'erna dock?

Inaktiv

Då är det bara att vänta på Oblivion moden MMM i Fallout 3 verision då

Medlem

Hoppas dom fixar multiplayer till Fallout 3.
Finns ju till Oblivion. (Läs mer här)


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ingen patch på G? Tycker det är lite smått och gott som behöver fixas till.

Medlem

Sweet! Är det då möjligt att de kan tweaka level-capen. Vart ganska besviken på den =/
Om inte annat kommer jag stå där och vänta med min Plasma Rifle i vilket fall som helst


signatur

"BANKAI... Daiguren Hyourinmaru" //Hitsugaya Toushirou

Medlem

FAN VAD GÖTT! Spelat fallout i sextio timmar nu, tror jag upptäckt allt (156 locations) och gjort alla quest etc. När moddverktyget kommer blir det som med oblivion, åtminstone dubbel livslängd, oblivion spelade jag i 120 timmar och då körde jag med kanske 50 mods och expansioner, dlc med mera. Så fallout lär bli ännu längre, så köper man gta 4 också så har man något att göra när man inte pluggar eller hänger med polarna


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Inaktiv
Skrivet av ddenns:

FAN VAD GÖTT! Spelat fallout i sextio timmar nu, tror jag upptäckt allt (156 locations) och gjort alla quest etc. När moddverktyget kommer blir det som med oblivion, åtminstone dubbel livslängd, oblivion spelade jag i 120 timmar och då körde jag med kanske 50 mods och expansioner, dlc med mera. Så fallout lär bli ännu längre, så köper man gta 4 också så har man något att göra när man inte pluggar eller hänger med polarna

Jag har hittat 159 ställen, (vet att jag har missat ett, har även vault 87 som fast travel)

till ett par andra

Det finns moddar som skriver det riktiga namnen (droger)
Det finns moddar som höjer lvl cap
Det finns moddar som byter texturer etc
Det finns moddar som moddar radion.
Det finns moddar som ger "verkligare" solljus och grejer
Det finns moddar som gör det mesta, men det kommer komma massor av bättre (antagligen) med denna.

INGEN som har orkat kolla mod communitys innan de börjar vänta på G.E.C.K? Finns en hel jävla massa mods.

Till dig med OBLIVION ONLINE

Det buggar så in i helvete.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:
Skrivet av ddenns:

FAN VAD GÖTT! Spelat fallout i sextio timmar nu, tror jag upptäckt allt (156 locations) och gjort alla quest etc. När moddverktyget kommer blir det som med oblivion, åtminstone dubbel livslängd, oblivion spelade jag i 120 timmar och då körde jag med kanske 50 mods och expansioner, dlc med mera. Så fallout lär bli ännu längre, så köper man gta 4 också så har man något att göra när man inte pluggar eller hänger med polarna

Jag har hittat 159 ställen, (vet att jag har missat ett, har även vault 87 som fast travel)

till ett par andra

Det finns moddar som skriver det riktiga namnen (droger)
Det finns moddar som höjer lvl cap
Det finns moddar som byter texturer etc
Det finns moddar som moddar radion.
Det finns moddar som ger "verkligare" solljus och grejer
Det finns moddar som gör det mesta, men det kommer komma massor av bättre (antagligen) med denna.

INGEN som har orkat kolla mod communitys innan de börjar vänta på G.E.C.K? Finns en hel jävla massa mods.

Till dig med OBLIVION ONLINE

Det buggar så in i helvete.

Najs, då finns det några jag har missat iaf, jag har med vault 87 som fast travel, även om det var 2500 rad per sekund där ;).
Borde finnas 160 platser så de slutar på ett jämt och fint nummer.

Misstänkte nästan att jag hade missat någon eftersom man måste gå igenom tunnelbanorna för att komma till vissa ställen, finns ett ställe norr om rivet city där det nästan inte finns något ju. Kanske jag borde leta lite bättre där.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

Kolla in http://www.fallout3nexus.com om ni vill hitta olika mods till spelet.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av darknshy:

Till dig med OBLIVION ONLINE

Det buggar så in i helvete.

Jo, jag vet...
Men man kan ju hoppas att dom skiter i Oblivion och satsar på Fallout 3. Men det är vad jag tycker...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

kanske nån kan styra upp eländet och skapa falloutiga städer som inte ligger i knät på varandra

Medlem

Jag vet inte, efter jag klarat huvudquesten så var jag inte motiverad till att ladda om och göra alla sidouppdrag, det kändes inte belönande för fem öre...

Perfekt, tänkte plocka upp Fallout 3 när det hamnar i rea-backen. Då bör det både vara patchat och ha massa trevliga moddar slänga in när man kört klart "vanilla" versionen.

1
Skriv svar