FZ är på Dreamhack - är du?

Robot
Medlem
FZ är på Dreamhack - är du?

Jag har inget emot Sovsäck och Jolt i fyra dagar, men då ska det va med ett gäng polare och inte bland 10k bävrar

Medlem

Känns jävligt 'ovärt' att var på dreamhack nuförtiden. Har cykelavstånd dit och har varit där 6-7-8 gånger typ, lockar inte längre, kanske är mätt på Dreamhack.

Medlem

Bah, dom enda gånger Dreamhack är i norra Sverige är det ingen som vill följa.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Gå och göra samma sak jag gör dagligen fast 50mil hemifrån? nej tack


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vart är alternativet "nej, har varit där flera gånger och nu räcker det" men visst annars är det kul att FZ är på plats

Medlem

Nej, inget som lockar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Är det inte lite 90-tal med LAN...LANade gjorde man väl bara pga att internetuppkopplingarna var för söliga för att spela och byta filer med!? Tycker det bara är en fördel att man slipper träffa alla nördar som man spelar mot nu

Inaktiv

Aldrig varit men hade varit ballt.
Men som sagt man ska vara ett gäng polare då

Medlem

Fyfan det är fint att vara där med polare. Kanske inte om man bor precis i jkp men en annan bor ju kanske 40 mil bort, värsta upplevelserna förutom att bara gama

Medlem

Nej, bara dumheter

Medlem

Inte ens om jag fick betalt.

Medlem

Fjortisdagis? Nejtack!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jovars! En av höjdpunkterna på året!
Åker dock inte för att spela, det kan man lika gärna göra hemma. Jag åker för atmosfären, folket, montrarna och latmanslivet


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Sitter på B30, ofc man är på DH!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Längtar till min första vistelse på DH


signatur

Rawr

Medlem

Nä spela kan man göra hemma. Om jag skulle besöka Dreamhack så skulle de vara för alla montrar och kringliggande aktiviteter, men då har ja fått en uppfattning om att DH summer är mycket bättre.

Inaktiv

Dreamhack var kul när man var ung, nu är där bara en massa 12-16 åringar som tror det är någon jävla datorfest där man kan bete sig som ett jävla svin. Även en massa tjuvar kommer dit och köper besöksbiljetter för att kunna sno åt sig möss/musmattor osv för 2000kr. Nej tack.

Medlem

Jag önskar jag vore ung i dag och få uppleva DH!

Vår son är där nu för elfte gången (han är 20) och dottern ska dit för sjätte gången (hon är 22).

Jag tror DH blir vad man gör det till. Mina ungdomar har alltid fullt upp och trivs stortartat.

Medlem

Jag har för många vuxenpoäng för att vara där.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

För långt bort, på tok för långt bort


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Tror ni man kan underhålla sig där i kanske 10h utan att ha med sig dator? ska åka dit imorgon var tanken.

Medlem

är där nu ^^


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Voodoochopsticks är på DH och spelar CPMA...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Skulle gärna vilja åka dit men har ingen lust att vara där och spela i några dagar utan då hade jag bara tänkt att kolla i montrarna och så men det är för långt att åka bara för det.

Medlem
Medlem

För ett par år sen var det lockande och det verkade som en spännande upplevelse. Nu är det dock mest negativa tankar, alldeles för mycket folk i rörelse, inte kunna vara 100% säker på att man kan ha sina saker ifred, sitta nån meter ifrån en främmande person.

Såhär kanske det inte riktigt är med tanke på att jag inte har några erfarenheter men jag tycker om de där små mysiga LANen med bara kompisar. :heart:

Inaktiv
Medlem

ush hata DH på tok för stort, för mkt p12or, för mkt stölder folk kan ju gå in och sno hela datorer vilket inte borde kunna gå på ett lan tycker jag! ingen alkohol!!!!!!!!!!!!!!

ända som är lockande är ju mässan finns 100x mkt bättre lan att åka på om man vill spela!

Medlem

PÅ G NU GRABBAR!!! Snart släcker dom!

FZ AND DREAMHACK <333

12
Skriv svar