Livsöden i The Sims 3 till konsol

Robot
Medlem
Livsöden i The Sims 3 till konsol

EA borde kanske fixa till The Sims 3: Ambitions innan. Det räcker inte med att jag måste work around:a allt för att få det att funka, det glitchar satan också.

Tack EA.
Återigen ett spel som du halvmedvetet förstör!

On-topic - Kan inte precis se det på xbox360 etc, överhuvudtaget.


signatur

" My childhood was short, but my immaturity will last forever! "

Medlem

Jag tycker att The Sims 3 saknar lite, man borde kunna skapa en lite mer... vriden karaktär och göra lite mer vridna saker Typ som att det till slut går en propp i huvudet och ens karaktär blir galen och går killing spree innan han blir ijäl skjuten elr nått liknande... Sånt händer i verkligheten ^^

MFC
Medlem

Hur blir Sims 3 på Wii egentligen? Min bild av spel till Wii är synonymt med en soptunna, åtminstone så länge det inte är Nintendo själva som gjort spelen.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Jag tycker att The Sims 3 saknar lite, man borde kunna skapa en lite mer... vriden karaktär och göra lite mer vridna saker Typ som att det till slut går en propp i huvudet och ens karaktär blir galen och går killing spree innan han blir ijäl skjuten elr nått liknande... Sånt händer i verkligheten ^^

The Sims 3 - Postal, hmm....


signatur

How can we win when fools can be kings?

Skrivet av MFC:

Hur blir Sims 3 på Wii egentligen? Min bild av spel till Wii är synonymt med en soptunna, åtminstone så länge det inte är Nintendo själva som gjort spelen.

Äh, det finns faktiskt bra icke-Nintendo-spel till Wii också. Man måste bara våga hoppa ner i leran, skita ner sig och leta lite.

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Jag tycker att The Sims 3 saknar lite, man borde kunna skapa en lite mer... vriden karaktär och göra lite mer vridna saker Typ som att det till slut går en propp i huvudet och ens karaktär blir galen och går killing spree innan han blir ijäl skjuten elr nått liknande... Sånt händer i verkligheten ^^

Killing spree huh xD The Sims 3: Mass Murderer. The Sims 3: Saw Edition.

Anyway, jag avgudar fortfarande Sims: Making Magic för att den faktiskt gav något speciellt. Satte lite mer fantasi i spelet, utan att avslöja det magiska alldeles för mycket.


signatur

" My childhood was short, but my immaturity will last forever! "

1
Skriv svar