GTA IV DLC i butik?

Robot
Medlem
GTA IV DLC i butik?

Bra för dom som saknar internet

Medlem

Då blire nog dyrt

Inaktiv

Sånt skall vara gratis för skitspel som gta


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Mahone:

Bra för dom som saknar internet

Tror du läste lite för fort, man måste fortfarande ladda ned det.

Inaktiv

hoppas detta händer för jag orkar inte skaffa xbox live enbart för detta

Inaktiv
Skrivet av darknshy:

Sånt skall vara gratis för skitspel som gta

Fortfarande sur för att du inte vann?
Skämt åsido, tycker detta verkar bra, för jag orkar aldrig köpa microsoft points, tycker det känns säkrare att lämna i handen också;D

Inaktiv

Perfekt.. orkar inte skaffa onödiga points som bara ligger

Tummen upp!

Medlem
Skrivet av rednalexia:

hoppas detta händer för jag orkar inte skaffa xbox live enbart för detta

Man behöver inte ha Guldkonto (antar att det är det du syfter på?) för att ladda ner DLC. Det som krävs är att köper Microsoft Points, vilket finns i vissa butiker samt via betalkort över nätet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kanske bra present också...

Medlem

Who cares! PÅ ONSDAG KOMMER GTA PÅ PC! Då jävlar ska det nördas. Nationella är samma dag också så sen har jag inget att oroa mig för i ungefär tre dagar.


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Inaktiv
Skrivet av ddenns:

Who cares! PÅ ONSDAG KOMMER GTA PÅ PC! Då jävlar ska det nördas. Nationella är samma dag också så sen har jag inget att oroa mig för i ungefär tre dagar.

Vi som har det på xbox kanske bryr oss:)?

Inaktiv

Om det är samma pris eller billigare kommer jag köpa i butik. Orkar inte med köp tjänster online. Litar inte på M$.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av ddenns:

Who cares! PÅ ONSDAG KOMMER GTA PÅ PC! Då jävlar ska det nördas. Nationella är samma dag också så sen har jag inget att oroa mig för i ungefär tre dagar.

Mitt skickadesidag så det kommer imon

Medlem
Skrivet av Ch4rles:
Skrivet av Mahone:

Bra för dom som saknar internet

Tror du läste lite för fort, man måste fortfarande ladda ned det.

Hmm, då va de ju inge bra med nyheten :\

Medlem

Hallå, måste få låna tråden...GTA IV på steam, släpps det alltså inatt ? Isåfall tänkte jag köpa det...Så kan man lira inatt, klarat ut det men kul på pc med lite vassare grafik :)...

Medlem

Fick mitt GTA4 precis, installerar xD

Men fan, spelet startar inte, får critical error Så är det närman köper original spel inställer för ladda ner

Medlem

Längtar att få en anledning att fortsätta spela lite GTA4 igen! Älskade verkligen story o uppdragen!

1
Skriv svar