Batman: Arkham Asylum-trailer

Robot
Medlem
Batman: Arkham Asylum-trailer

Jag tycker att det ser oerhört intressant ut. Tyvärr har vi ju inte fått sett någon demonstration av gameplay ännu så jag har lite svårt att bilda någon riktigt uppfattning, men de har verkligen lyckas med estetiken och atmosfären. Det här är exakt vad Batman är i mina ögon, mörkt och nästan lite skrämmande.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Riktigt schyst trailer, hoppas de inte slarvar bort titeln nu bara.

Medlem

Tyckte inte det såg lovande ut alls faktiskt. Förstod ingenting och det var nån väldig konstig grafik tyckte jag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fick lite "The Suffering" -vibbar av det faktiskt


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tyckte inte det såg lovande ut alls faktiskt. Förstod ingenting och det var nån väldig konstig grafik tyckte jag.

Det är just den "konstiga" grafiken som jag finner intressant.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av bjosarn:

Tyckte inte det såg lovande ut alls faktiskt. Förstod ingenting och det var nån väldig konstig grafik tyckte jag.

Det är just den "konstiga" grafiken som jag finner intressant.

Exakt. Nu ska jag inte låtsas vara någon expert på serietidningar, men den grafiska stilen påminner väl om vissa av de lite mer "seriösa" Batman-serierna. Det är ju alla fall det som gör den här Batman-titeln lite speciellt, då utvecklarna har valt att ta inspiration från tidningarna istället för annat källmaterial, så som filmer.

Som sagt, själv ser jag verkligen fram emot vad de kan göra med den här titeln. Av det vi har sett tycker jag att de lyckats bra med att fånga den där mörka och "psykotiska" känslan som jag anser gå hand i hand med Batman-universumet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar