Valve presenterar hårdvarustatistik

Robot
Valve presenterar hårdvarustatistik
Medlem
Valve presenterar hårdvarustatistik

Den är ju inte direkt rätt eftersom själv har jag skrivit i den där skiten 10gånger och jag lär inte vara den ända


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

Medlem
Skrivet av keek:

Den är ju inte direkt rätt eftersom själv har jag skrivit i den där skiten 10gånger och jag lär inte vara den ända

Vad menadr du med skrivit i den där skiten flera gånger? Om du menar att du ahr gjort surveyn mer än gång så ippdaterar dom ju den bara med dina saker gentemot förra gången du skickade in dina preferenser


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Svenska som nr8 i det vanligaste språket, kul.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Om jag inte minns rätt så är det ingenting man skriver själv utan Steam plockar informationen själv det enda man gör är säger ja tack och väntar medan den laddar upp dina stats. Jag kan ha fel dock men det är så jag minns det.

Medlem
Skrivet av xiztence:

Om jag inte minns rätt så är det ingenting man skriver själv utan Steam plockar informationen själv det enda man gör är säger ja tack och väntar medan den laddar upp dina stats. Jag kan ha fel dock men det är så jag minns det.

Jag minns det också som så, hade man behövt beskriva sitt system bit för bit så tror jag nog att många hade bangat och statistiken hade inte blivit nå vidare.

"16:9 Displays Physical Size - 27" - 17.90%"

Sitter man med en widescreen så är vanligaste storleken 27" tydligen, jag som tyckte min 24" var stor

/ LordDaimos

Medlem

Men det är väl folk som har datorn kopplad till TV:n.

Medlem

Helt plötsligt känns min 19"-skärm rätt liten.

Är iaf rätt som det skrivits ovan, att Steam tar ju självklart hand om det där självt, och om man laddar upp flera gånger så uppdateras dina gamla "stats".


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Varför widescreen? Känns som väldigt onödigt, jag skulle vilja ha en helt kvadratisk skärm, 24", 1600x1600 px.

Inaktiv

Sweet info.. någon mer än ja som spelar i 2560 x 1600 på en 30"? Alla valves spel flyter som smör, de har ja deras motor o tacka för.


signatur

sleeplezz

Skrivet av dalle:

Varför widescreen? Känns som väldigt onödigt, jag skulle vilja ha en helt kvadratisk skärm, 24", 1600x1600 px.

Människans synfält är bredare än vad det är högt, så om man ska göra större skärmar så är det mycket naturligare att bygga ut det på bredden.

Medlem
Skrivet av Zwiper:

Men det är väl folk som har datorn kopplad till TV:n.

Så nästan 20% av dem som har widescreenskärm (vilket lär vara ett rätt högt antal idag iom att de flesta platta skärmar har det formatet) har kopplat till tvn och har just en 27" tv? Känns osannolikt tycker jag.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Zwiper:

Men det är väl folk som har datorn kopplad till TV:n.

Så nästan 20% av dem som har widescreenskärm (vilket lär vara ett rätt högt antal idag iom att de flesta platta skärmar har det formatet) har kopplat till tvn och har just en 27" tv? Känns osannolikt tycker jag.

/ LordDaimos

Verkar mest realistiskt ja.

Varför skulle folk köpa en STOR skärm (vilken kostar lika mycket som en skaplig tv) för enbart datorn när de istället kan använda sin tv också som bildskärm?

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Zwiper:

Men det är väl folk som har datorn kopplad till TV:n.

Så nästan 20% av dem som har widescreenskärm (vilket lär vara ett rätt högt antal idag iom att de flesta platta skärmar har det formatet) har kopplat till tvn och har just en 27" tv? Känns osannolikt tycker jag.

/ LordDaimos

använder en 27" tv som skärm funkar svinbra!

Medlem
Skrivet av FEvE:

Sweet info.. någon mer än ja som spelar i 2560 x 1600 på en 30"? Alla valves spel flyter som smör, de har ja deras motor o tacka för.

Själv lirar jag 1360x768 på min 50"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

27" kostar ju bara 10000kr+.. Varför inte liksom?
Ser man dessutom på Primary Resolution, där knappt någon använder 1280*1024, visar ju bara att folk använder sina tv-apparater med 768.
Har man 22" så kör man ju oftast över 1000 i upplösning.

Så håller med dom andra..
Är nog många tv-apparater med i undersökningen.

Medlem

Det var som tusan:)

Inaktiv

Ganska kul att Radeon 9600 fortfarande är med bland dom populäraste GPU:erna.

Medlem

oj, folk börjar uppgradera sig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

vad då börjar? man måste väl.
har en radeon 9800 pro!8)

Medlem

Spelar också med LCD TV:n som skärm och den är på 32 tum, vilket passar mig. Jag har provat, på jobbet, med en 52 tummare och det blev för stort (ha, blev riktigt yr i huvudet).


signatur

Det var detta...

dmn
Medlem
Skrivet av Håkan:

27" kostar ju bara 10000kr+.. Varför inte liksom?
Ser man dessutom på Primary Resolution, där knappt någon använder 1280*1024, visar ju bara att folk använder sina tv-apparater med 768.
Har man 22" så kör man ju oftast över 1000 i upplösning.

Knappt någon? Delad förstaplats på 25% tillsammans med 1024x768 är väl snarare "dom flesta" än "knappt någon".

Medlem

Oj, trodde faktiskt att fler använde ATi... Är minoritet på det mesta i listan. Har för grym burk...


signatur

- r4z0r -

1
Skriv svar