Fler tillåter skyddat material i LittleBigPlanet

Robot
Fler tillåter skyddat material i LittleBigPlanet
Medlem
Fler tillåter skyddat material i LittleBigPlanet

Alltid kul när folk får mer frihet.

Medlem

tufft och som sagt, vem säger nej till gratis reklam?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Woohoo! Det var skönt, har inte kört spelet på ett tag nu. Finns ju så sjukt mycket nu såd et kanske är dags att plocka upp det igen :-/ .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

tufft och som sagt, vem säger nej till gratis reklam?

Bort med reklamhelvetet. USCH! :evil:

Medlem

jag har spelet mirrors edge just för en av mirrors edge banorna som finns.
Så, det är inte precis negativt. Men eftersom de inte plockar bort några mirrors edge banor, det bör alltså betyda att dice vill ha gratis reklam, smart tänkt.

Inaktiv
Skrivet av Zamuz:

jag har spelet mirrors edge just för en av mirrors edge banorna som finns.
Så, det är inte precis negativt. Men eftersom de inte plockar bort några mirrors edge banor, det bör alltså betyda att dice vill ha gratis reklam, smart tänkt.

Du menar EA. Dice gör spel, de hanterar inte reklam osv.

Medlem

Tror du det är EA som tillåter att göra mirrors edge banorna?. För om de dice inte vill att det ska finnas några banor, så borde det väl vara så?

Medlem
Skrivet av Zamuz:

Tror du det är EA som tillåter att göra mirrors edge banorna?. För om de dice inte vill att det ska finnas några banor, så borde det väl vara så?

DICE är en studio som ägs av EA, allt som görs där är "Property of EA. EA kan gå med på DICE's önskemål att plocka bort banor, men behöver inte då dom äger alla rättigheter till Mirror's Edge.

Medlem

lol gratis reklam liksom varför klagar så många?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kan någon förklara för mig vad allt det här handlar om? O_o

Medlem

Tyckte väl att Batman banan borde fått en känga i röven sedan länge, detta förklarar en hel del, gratis reklam och ökad dragningskraft till LBP såväl som PS3an.
Är väl ingen egentligen som borde klaga, det är ju inte direkt så att dem får samma upplevelse när dem spelar den- av en glad amatör- ihopsnickrade banan som dem hade fått när dem spelar spelet eller ser filmen.

Medlem

Nice


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Vore roligt att ge alla större möjligheter att ändra spelen för konsoler med. Mycket av den gratisbaserade spel communityn ger bra bas för nya och gamla spel att leva vidare. Tex CS från HL men även se WOW. Tusentals addons som folk snickrar ihop för att låta spelare använda senare. Tror inte Half life skulle vara lika stort om de inte hade tillåtit moddarna att leka med spelet. Nyckeln till framgång är som sagt gratis arbete och inte av utvecklarna själva utan tonårssjälar som lever för sin hobby och gärna vill utveckla nästa generations spel.

1
Skriv svar