Film och bilder från Battlestations: Pacific

Robot
Medlem
Film och bilder från Battlestations: Pacific

ge mig! älskade det första! detta ser grymt snyggt ut och kul


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Nice, verkar vara kul. Kanske någotm an bör skaffa till xboxen


signatur

/Nordis

Medlem

Ser intressant ut!

Medlem

Filmen verkade lite hackig och sen så kändes det som snabbspolning.. allt gick så himla fort..

Medlem

Jag testade midway men kom typ inte ens upp i luften, hoppas att det blir lite mer arkad av detta, lite som bf1942 där det inte var några problem att flyga, wasd och piltangenterna var det enda man behövde.

Medlem

ser väldigt tråkigt.. är inte ett riktigt fan av flygspel dock, men de där såg repetitivt ut.

Inaktiv

Detta blir fan ett klart köp till min Xbox 360!

Ser skit grymt ut! Gillar såna här spel!

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag testade midway men kom typ inte ens upp i luften, hoppas att det blir lite mer arkad av detta, lite som bf1942 där det inte var några problem att flyga, wasd och piltangenterna var det enda man behövde.

skojar du lr?! battlestations midway va ju tok arkadiskt typ bara att hålla intryckt W o styra med musen.
Jag gilla ettan ganska mycket, inte så mycket singleplayer men multiplayer va askul. Synd bara att de va typ bara jag o en snubbe till som lira skiten

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag testade midway men kom typ inte ens upp i luften, hoppas att det blir lite mer arkad av detta, lite som bf1942 där det inte var några problem att flyga, wasd och piltangenterna var det enda man behövde.

............
Midway var ju mer arkad än 1942 på långa vägar.. du är ute o cyklar lite.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag testade midway men kom typ inte ens upp i luften, hoppas att det blir lite mer arkad av detta, lite som bf1942 där det inte var några problem att flyga, wasd och piltangenterna var det enda man behövde.

Tror du testade ett annat spel, för Midway är så arkad de kan bli.

Medlem

ja, då måste jag verkligen vara ute och cykla... Då har jag säkert inte ens spelat midway, men det ska jag nog ta och göra...:)

Medlem

blir ett klart köp

Medlem

Mums ska köpas!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ser riktigt snyggt ut faktiskt. Sugigt att spela med mus dock...
Kanske en anledning att skaffa joystick?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Såg rätt ruttet ut med hålet som blev av torpeden. Hehe.. knappt inga flammor och sen ett stort hål bara. Såg ... märkligt ut. I övrigt snyggt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

För det första så såg det lite hackigt ut.
Men framförallt tyckte jag att flygplanen låg alldeles för stilla? Var ju som ett vattenpass över skärmen? Ingen turbulens eller skakningar av AA? Jag har aldrig kört ett gammalt stridsflygplan, men det känns som det borde skaka lite mer?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Spelade Midway demot väldigt mycket på 360:n och det var skitkul. Hoppas detta blir ännu bätrre.

Medlem

Ser riktigt bra ut

Medlem
Skrivet av bjosarn:

För det första så såg det lite hackigt ut.
Men framförallt tyckte jag att flygplanen låg alldeles för stilla? Var ju som ett vattenpass över skärmen? Ingen turbulens eller skakningar av AA? Jag har aldrig kört ett gammalt stridsflygplan, men det känns som det borde skaka lite mer?

precis vad jag tänkte...

1
Skriv svar