Left 4 Dead pc-uppdateras i veckan

Robot
Medlem
Left 4 Dead pc-uppdateras i veckan

WEI!:D roligaste spelet på länge allefall när gäller coop:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jävligt roligt spel det här


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Härligt, då kanske man kan börja lira igen! Jag började bli så trött på alla glitchande 12-åringar i versus...

Medlem

Undrar om dom fixar machinegun buggen på Dead Air
Vet alla om den?

Medlem

Hoppa långt


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skrivet av Snoop0:

Undrar om dom fixar machinegun buggen på Dead Air
Vet alla om den?

Va machinegun? helt missat:(


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Snoop0: Nope! Do tell

Medlem

Äntligen! Death toll och Dead Air i versus-läge har man väntat på:)
Glitcharna va roliga första gången, men är nu bara irriterande, men det är klart att dom inte skulle varit där alls.
Hoppas att minst en ny bana kommer snart!

Medlem

Kul med 'nya' banor. Buggarna är knappt något jag bryr mig om då jag aldrig stött på folk som använt dem.

Medlem
Skrivet av Puddy:

Snoop0: Nope! Do tell

Jag sa ju det nyss, hoppa långt.

Om man slår på det läckra vapnet och sen försöker hoppa upp på det så drar någon fysikbugg igång och man slungas framåt beroende på hur mycket man slagit på det.

Och det är inte bara på Dead Air. Alla gatling guns
går det att göra samma sak på.

Exempel:
No Mercy Subway - http://www.youtube.com/watch?v=zAA5qGQjPSI
Death toll - http://www.youtube.com/watch?v=0AdsLTRWEdE&feature=related (bäst förklaring!)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Äntligen


signatur

// Peace

Medlem

Ett banverktyg ska ju komma också. Om det nu inte redan nämts.

Medlem
Skrivet av DJMar:

Ett banverktyg ska ju komma också. Om det nu inte redan nämts.

Yep, men inte säkert att det kommer i uppdateringen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

de borde släppa några nya banor och vapen.

Medlem

Det verkar som om folk har blandat ihop buggfixpatchen till PC-versionen som ska komma denna veckan med DLC tillkännagivandet som skulle komma "väldigt snart".

Medlem
Skrivet av lasershock:

Det verkar som om folk har blandat ihop buggfixpatchen till PC-versionen som ska komma denna veckan och DLC tillkännagivandet som skulle komma "väldigt snart".

"Senare bekräftade Faliszek till Shacknews att uppdateringen faktiskt kommer nu i veckan."

"I uppdateringen ska förutom buggfixarna även två kampanjbanor, Dead Air och Death Toll, läggas till för flerspelarläget, samt mer än så länge okänt material."

?

Inaktiv

Bättre att släppa fungerande DLC som inte innehåller några buggar alls!

Left 4 Dead 4-life!

Medlem

Dom borde göra infected tålligare i versus. Man dör långt innan man har kommit fram till någon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Dom borde göra infected tålligare i versus. Man dör långt innan man har kommit fram till någon.

då gör du fel, träna på så löser det sig!

finns inget skönare än när sitt infected team dödar alla survivors innan dom ens kommit tio meter från saferoomet

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av lasershock:

Det verkar som om folk har blandat ihop buggfixpatchen till PC-versionen som ska komma denna veckan och DLC tillkännagivandet som skulle komma "väldigt snart".

"Senare bekräftade Faliszek till Shacknews att uppdateringen faktiskt kommer nu i veckan."

"I uppdateringen ska förutom buggfixarna även två kampanjbanor, Dead Air och Death Toll, läggas till för flerspelarläget, samt mer än så länge okänt material."

?

Stor buggfix patch till PC denna veckan.

DLC med Dead Air och Death Toll Versus banor någon gång i framtiden.

Medlem
Citat:

Den DLC som senare ska släppas samtidigt till pc och Xbox 360 kommer att innehålla ytterligare två kampanjbanor, Dead Air och Death Toll, i flerspelarläget

Flerspelarläget? hela spelet är multiplayer , det som kommer är väll att dead air och Death toll släpps för versus mode.

Medlem

Nice med updates btw, Jag och en polare ägde 4 killar så hårt att de bara fick 2 poäng som survivors tror det var 3:e banan på No Mercy.

Hoppas bara att de inte tar bort hunterns wall jumping möjlighet.

OT: rösta på 2008's bästa spel. http://www.fz.se/forum/thread.php?id=65615&page=1


signatur

Rawr

Medlem

Fy fasiken vad det är på tiden, finns så sjukt mkt buggar att man blir helt trött ibland.
ryssar som glitchar sewers är ju irriterande.
Nu väntar jag o mina kära vänner bara på nåt slags 4vs4 matcup system så man kan möta spelare som kan spela.. På flera timmar kan vi oftast bara lyckas spela igenom nåt helt campaign i versus. Folk lämnar typ alltid efter 1-2 banor för dom inte har nån chans.

Medlem

en rolig sak som mitt team lyckas göra hyffsat ofta är att ta kål på survivor laget innan de lyckas lämna taket på första banan

Medlem

Kul me patch man hittar lite konstiga saker men det är ju oftast små saker kan dock tänka mig att de blir tråkigt när ett helt lag går ut o exploitar vissa grejer i versus.

När det blir tillräckligt balanserat skulle de vara kul med en liga eller åtminstone cuper.

Medlem

Jag har typ bara märkt 1 glitch. 2:a banan. subway. alla väggarna under rulltrappan blev rosa det verkar som att det händer nästan alla någon gång.


signatur

Rawr

1
Skriv svar