Bildalbum och DivX 3.11 i Playstation 3

Robot
Bildalbum och DivX 3.11 i Playstation 3
Medlem
Bildalbum och DivX 3.11 i Playstation 3

Yay


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hoppas de fixar så man kan spela ps2 spelen igen. Jag missade 60 gig versionerna


signatur

Rawr

Medlem

Jag har 60gig:) men använder inte ps2 spel om du vill kan vi byta hehe

Medlem

Gott med DivX-stödet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Crawller:

Hoppas de fixar så man kan spela ps2 spelen igen. Jag missade 60 gig versionerna

Tyvärr kommer nog inte sony fixa PS2 stödet. PS2-maskinerna säljer fortfarande bra tydligen så varför införa något de inte tjänar pengar på när folk köper gammal hårdvara? =/


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

hoppas dom lägger till Divx stöd på xbox också


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag skulle vilja se ett riktigt stöd för spellistor till musik och video.

Inaktiv

Glömde det ovan, men MKV och FLAC vore trevligt men tror inte vi kommer få se sådana format på någon spelkonsol. =/

DivX 3.11? Tror inte jag haft något kodat med det på fem år iallafall. Men fler format är ju bra dock, alltid är det någon som har filer kodat i det.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

stöd för extenderd text som .sub och liknande vore mumma. mvk kan man ju omvandla till divx på sin dator, men att också slippa bränna in texten vore bra.

Men ärligt, tror ni inte att stöd för mkv och subs skulle sätta fart på Ps3 försäljningen? Spel, TV och heltäckande mediaspelare med BlueRay i samma maksin.


signatur

Det var detta...

Medlem

Ni har ju alla de där ryktena om att divx 7 ska vara kompatibelt med mkv och att ps3an som certifierad divxspelare på så sätt kommer att få stöd för mkv. Man kan bara hoppas för än så länge kan du inte gå från mkv med x264 och aac till avi och divx utan att tappa i kvalité.

1
Skriv svar