EA-chefen: Kvalité och förtjänst går hand i hand

Robot
MFC
Medlem
EA-chefen: Kvalité och förtjänst går hand i hand

Kvalitet?

EA är känt för två saker,
1. Köpa upp företag
2. Sabba fungerande koncept

Nu ska vi ju även skilja på FÖRLAGET EA och SPELUTVECKLAREN EA för den förstnämnda kan ju tyckas vara "OK" men som spelutvecklare ger jag inte mycket för EA faktiskt...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Det är synd att det ska gå sämre för EA när de satsar mer på kvalitet.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Jo de hade en rad kvalitativa titlar under 2007-2008, hoppas de fortsätter i samma spår och ger oss fler sköna spel!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Avstängd

NHL 09 var ju grymt, fortsätt att förbättra spelen så, men fixa stolp-buggen!

Medlem

Sedan John Riccitiello klev in i rollen som högsta höns tycker jag faktiskt att EA har rykt upp sig. De har, precis som nyheten säger, vågat satsa på lite mer riskfyllda projekt som i mina ögon har lyckats riktigt bra. Dessutom har de skakat liv i en del av deras kontinuerliga sportspel. Ja... Jag tror faktiskt att EA har något att ge oss spelare om man blickar framåt några år.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vad jag inte gillar är att det känns som att EA inte verkar värdera support så mycket som jag skulle vilja att dom skulle gjort.
Så som Tex Valves och Blizzards eviga patchande av praktiskt alla sina titlar


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Det uttalandet kom ifrån rätt person... Mycket skall man höra innan öronen trillar av.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

kvalité säljer god morgon på dig gamle man lol


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Makoo:

Vad jag inte gillar är att det känns som att EA inte verkar värdera support så mycket som jag skulle vilja att dom skulle gjort.
Så som Tex Valves och Blizzards eviga patchande av praktiskt alla sina titlar

Visst, Blizz patchar, men de har fan ingen bra support...


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Sedan John Riccitiello klev in i rollen som högsta höns tycker jag faktiskt att EA har rykt upp sig. De har, precis som nyheten säger, vågat satsa på lite mer riskfyllda projekt som i mina ögon har lyckats riktigt bra. Dessutom har de skakat liv i en del av deras kontinuerliga sportspel. Ja... Jag tror faktiskt att EA har något att ge oss spelare om man blickar framåt några år.

Så sant, så sant! Om man jämför med några år sen då allt EA släppte var skit, så är de 10 ggr bättre nu!

Inaktiv

EA, dom har mjölkat rätt bra med sina sportspel som i princip är samma spel varje år med ny laguppställning, men i år har lillebror varit HELT lyrisk över nya NHL så något bra måste dom ju göra...;o)

1
Skriv svar