I Am Alive försenat

Robot
Medlem
I Am Alive försenat

Tyckte att det var för tidigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Känns som detta kan överhypas, men i slutänden vara rätt trist

Medlem

Ingen överraskning direkt


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tyckte att det var för tidigt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Avstängd

Oj då. Hur kan man ta fel på mer än ett år? :S

Qjt
Medlem
Skrivet av KrejzY:

Oj då. Hur kan man ta fel på mer än ett år? :S

Det kommer mellan April i år och Mars nästa år, så det är ju inte säkert att det blir ett år försenat, kanske bara blir en månad.
Hellre nån månad försenad är nån månad för tidigt.

Medlem

Kommer va ett dötrist spel ändå. Överhypade av en CGI trailer ...

Medlem

Vilka idioter. Bättre dom hade hållt käft istället om att det skulle komma i mars.

Medlem

Själv är jag bara lättnad över att det är framflyttat. Tyckte det kändes alldeles för tidigt att släppa det så pass tidigt som i mars i år. Om Ubisoft får tummen ur röven och faktiskt försöker göra ett bra spel denna gång, så tror jag att I Am Alive kan bli riktigt stort.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kunde de inte satt en mer realistisk tidsram till att börja med, eller åtminstone gått ut med att det kommer ETT år senare några månader tidigare.

Känns riktigt märkligt när ett spel som precis ska släppas blir försenat med över ett år, men det är bara en fördel för alla som vill lira det sen.

Men när man läste det här tänkte jag direkt på cirkusen med Battlefield Heroes och release-datumet i somras

Medlem

Fattar inte riktigt att det kan vara så svårt att till en början hålla käft om när spelet kommer, sedan sätta ett datum + 3 extra månader och säga att det släpps då. Folk blir bara förbannade i slutändan när dom missar releasedatum. Och om dom då skulle va klara 3 månader innan, dvs vid den riktiga deadlinen de tänkt, så ses ju det positivt bara.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem
Skrivet av Lightweight:

Fattar inte riktigt att det kan vara så svårt att till en början hålla käft om när spelet kommer, sedan sätta ett datum + 3 extra månader och säga att det släpps då. Folk blir bara förbannade i slutändan när dom missar releasedatum. Och om dom då skulle va klara 3 månader innan, dvs vid den riktiga deadlinen de tänkt, så ses ju det positivt bara.

Håller med. Eller i alla fall vänta till spelet är färdigt så man vet att det inte kan komma någon och tycka att det "borde arbetas mera på det". Om spelet är i så pass ofärdigt skick så ska man fan inte säga att det släpps ett specifikt datum. Investerare borde väl begripa att goodwill är lika med pengar i fickan om det nu är dom som jagar på utvecklarna.


signatur
Medlem

Skillnaden mellan FQ09 och FQ10 är iofs bara en dag, så bara för att det flyttas från räkenskapsåret 09 till 10 så betyder det inte att spelet är ett helt år försenat...

Jag tror inte alls på att spelet behöver mer jobb utan att ledningen vill flytta vinsterna till nästa år, eller täcka ev förluster.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar