Därför är Street Fighter II HD försenat

Robot
Medlem
Därför är Street Fighter II HD försenat

Då är ju frågan vem som använder europeiska PSN ens? Jag har aldrig köpt något därifrån och då är jag ändå en flitig köpare över PSN.

Det är bara registrera sig på US-PSN och shoppa loss, så slipper ni vänta på det idiotiska "godkännings" systemet!


signatur

En styck signatur.

Medlem

"tillbakavisat båda gångerna på grund av fel och andra problem" låter ju ganska förnuftigt. Men ändå så lever vi ju i en tid där det går att uppdatera spelet genom nätet, så för mig personligen skulle det inte spela någon roll med någon bugg här och där. Ge oss det!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Då är ju frågan vem som använder europeiska PSN ens? Jag har aldrig köpt något därifrån och då är jag ändå en flitig köpare över PSN.

Det är bara registrera sig på US-PSN och shoppa loss, så slipper ni vänta på det idiotiska "godkännings" systemet!

Hur gör man det?
Jag har VISA, men om man vill handla på US-PSN så stämmer ju inte uppgifterna med sitt kort?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Räcker att namnet stämmer
Adressen kollas inte alls vid köp (än så länge iaf)


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Då är ju frågan vem som använder europeiska PSN ens? Jag har aldrig köpt något därifrån och då är jag ändå en flitig köpare över PSN.

Det är bara registrera sig på US-PSN och shoppa loss, så slipper ni vänta på det idiotiska "godkännings" systemet!

Håller med till 100% igår så tröttna jag och köpte det över US psn
"fel och andra problem" som kräver att spelets "görs om" jösses hårda krav

Men det gick bra att godkänna Street Fighter Alpha var nästan som ett litet
hån när det dök upp på europeiska PSN före ssf2 hd remix (inget illa menat om alpha)

Medlem

Finns då inga fel på 360 i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Undrar vad det är för krav som SCEE kräver som inte SCEA behöver?

Men som sagt, det finns ett flertal titlar på amerikanska PSN som jag skulle vilja se här på europeiska PSN, speciellt PS1 titlarna som Konami släppte, Castlevania: Symphony of the Night, Suikoden osv.

Medlem

Ryktas om att det är det nya trophy-kravet som ställt till det.

Medlem

Köpte detta genom US-PSN när ni lade ut artikeln Funkade ju klockrent att dra hem det med VISA Swedbank även om det var en california-adress


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag gissar att det är brister i översättningarna för tyskar, fransmän, spanjorer och annat löst folk som inte fattar engelska...

Medlem

Inte för att jag väntar på nåt men SERIÖST skulle vara intressant att läsa vad för krav spelena kör fast på. Skulle det vara språk så är det ju bara skrattretande

Skrivet av Kimpur:

Köpte detta genom US-PSN när ni lade ut artikeln Funkade ju klockrent att dra hem det med VISA Swedbank även om det var en california-adress

Jag har funderat på att göra detsamma för jag orkar inte vänta mer nu.

Frågan är om den amerikanska versionen är kompatibel med den kommande europeiska? Vill ju gärna kunna spela mot annat än amerikaner, nån som vet? Ni som kör med US-version, har ni fått spela mot japaner eller liknande någon gång för isf borde de olika versionerna vara kompatibla.

Medlem

Underligt att det tar sådan tid, trist om det bara beror på översättningar men kan inte komma på vad det annars skulle vara om spelet anses färdigt för den amerikanska marknaden.

1
Skriv svar