Nystart för Tomb Raider på vita duken

Robot
Medlem
Nystart för Tomb Raider på vita duken

Jag satsar på att det blir småtjock emobrud nu av henne.
Man måste hitta sin fösvunna kajalpenna och vägen kantas av djupa tankar rakblad och dålig musik !

Medlem

Hum vem ska spela lara croft nu då ? en playboy bunny ?

Medlem

Alternativ till Fisses spår: Amy Winehouse? Hon är ju åtminstone brittisk.. tänk bara: Tomb Raider: The Lost Coke, Tomb Raider: The Angel of Dust, ...

Medlem
Skrivet av andman:

Alternativ till Fisses spår: Amy Winehouse? Hon är ju åtminstone brittisk.. tänk bara: Tomb Raider: The Lost Coke, Tomb Raider: The Angel of Dust, ...

Haha klockrent!

Inaktiv

Tycker filmerna är rätt bra faktiskt. Om man räknar på film<->spel-licensskalan..

Skrivet av dlq:

Tycker filmerna är rätt bra faktiskt. Om man räknar på film<->spel-licensskalan..

Nja vet inte det, enda anledningen man kan tycka de är bra är för att Angelina är superbäst och snyggast.


signatur
Medlem

Tycker faktiskt också att filmerna var rätt bra. Om än mest för att Jolie är extremt het, men i alla fall.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Snacka om pubertal respons - målgruppen är ju om inte annat uppenbar.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Filmerna är riktigt bra ju, scenen i ettan? när hon får besök i sin herrgård är oslagbar. Riktigt häftigt när hon bränner omkring på sin motorcykel i garaget och skjuter på inkräktarna.

Kul med en trea men tycker inte det låter så bra att det ska bli något helt nytt...

Kan tipsa om att ettan finns på Bluray Elgiganten den här veckan för 129kr.

Medlem

Det är faktist ganska välgjorda filmer, de håller ju bra mycket högre kvalitet än vad Boll puckot kan.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av mini-mus:

Snacka om pubertal respons - målgruppen är ju om inte annat uppenbar.

Säger snubben med trådens mest "vuxna" namn! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tycker med TR filmerna är helt ok om man gämför mad andra spel-relaterade filmer. vist det är ingen
Silent Hill

men klart godkända. Dessutom måste väl lauras äventyr vara det mest tacksamma att göra film om. Det blir ju som indiana jones typ och hur svårt kan det bli, med tanke på att sista Indy filmen var sämre än TR ett och två tillsammans...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Fisse:

Jag satsar på att det blir småtjock emobrud nu av henne.
Man måste hitta sin fösvunna kajalpenna och vägen kantas av djupa tankar rakblad och dålig musik !

Gwahahahaa. blir det så bjuder jag dig på premiären!!

Medlem

Tror väl att det var Megan Fox (transformers) som skulle vara nya.

-Hon må vara "easy on the eyes" men hon passar definitivt inte som Lara Croft.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Filmerna är 110% B


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag avskyr Megan Fox. Hon är bara utseende, och inte ens det något som jag gillar. Tycker hon ser totalt intetsägande ut. Angående de gamla filmerna så var Jolie bra förutom att hon plutade för mycket. Och det ligger ett litet skimmer om filmerna som inte visade sig vara sant, för när jag kollade om filmerna i höstas så var de rätt kassa faktiskt. Framför allt tvåan såklart.

Inaktiv

Håller med Luiga, Megan Fox har inget att komma med, jag blir sömnig av att kolla på henne.

Medlem

känns bara trist, jag hoppas inte dom tar bort det arkeologiska med det och gör om det så hon blir mera kvinnlig bond, än indiana jones.


signatur

Nämen!

Medlem

"Enligt The Hollywood Reporter handlar det om en nystart"

Tröttnar dom aldrig på denna repliken? Tycker dom har sagt samma sak om och om igen ett antal gånger nu, och det floppar bara hårdare för varje gång.

Iof så måste jag hålla med om att filmerna är helt ok action-rullar, jämfört med de senaste spelen. Var det inte snack om att modellen dom använde till det senaste spelet skulle få spela Lara i filmerna också? Hon var ju både britt, akrobatisk och läcker. Sen vad hon kan åstadkomma på vita duken återstår väl iof att se.

Medlem

Va i helvete ingen Angelina Jolie? Nu blir jag riktigt besviken, va övertygad om att dom kunde locka henne till att göra en tredje film ju. :/ Angelina Jolie <3

Medlem

dom må göra en "omstart" av Lara Croft på duken men jag säger bara Angelina Jolie sen kan dom ha vilken pinuppa som helst med pattar stora som forbollar så är jolie filmernas Croft. Helt enkelt

Medlem

"En nystart"

hmm, det blir säkert en man med stora bröst och plutande läppar istället för en kvinna med stora bröst och plutande läppar.

1
Skriv svar