Ensembles nedlagda projekt

Robot
Medlem
Ensembles nedlagda projekt

Man kan ju undra vad poängen är med att pladdra om en massa spel som aldrig blir klara. Verkar ju rätt meningslöst tycker jag


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Haha, du har en poäng där Nudeldesign. Men samtidigt är det rätt så kul att få lite fakta om spel som vi aldrig kommer få köra

Medlem

Jag är då betydligt mycket mer intresserad av att veta vad Ensamble höll på med innan nedläggningen än t.ex. information om SingStar eller Halo 3. Det beror väl helt enkelt på vad man gillar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Äsch, kan vara intressant att få reda på att som försegick bakom kulisserna. Ifall man är lite intresserad av spelbranschen i sig förstås, annars kanske det inte är av speciellt stor vikt.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Haha, du har en poäng där Nudeldesign. Men samtidigt är det rätt så kul att få lite fakta om spel som vi aldrig kommer få köra

Säg inte det, någon kanske beslutar att starta upp företaget på egen hand igen eller så blir de uppköpta av några andra. Spelen kanske blir till iaf=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Lol, micro$oft lägg inte ner så bra studios och sånna bra spel!!


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Lol, micro$oft lägg inte ner så bra studios och sånna bra spel!!

Kanske var dags va? Vad har vi sett ifrån Ensemble Studios dom senaste åren? Om dom nu ska göra ett Halo MMO som heter Orion tar det nog flera år innan det släpps.

Som man brukar säga :

Bättre att sluta på top än att sluta som sämst.

Halo wars : Klart köp!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Godnoken:

Lol, micro$oft lägg inte ner så bra studios och sånna bra spel!!

Kanske var dags va? Vad har vi sett ifrån Ensemble Studios dom senaste åren? Om dom nu ska göra ett Halo MMO som heter Orion tar det nog flera år innan det släpps.

Som man brukar säga :

Bättre att sluta på top än att sluta som sämst.

Halo wars : Klart köp!

Jo visst med tanke på att de legat på topp i över 10 år...tror du verkligen att det tar flera år att göra ett spel?:o trodde jag aldrig...sen att iden kom upp 98:a med...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar