Burnout Paradise leker tjuv och polis

Robot
Medlem
Burnout Paradise leker tjuv och polis

Ser fram emot detta.

Medlem

Jag ångrar verkligen inte att jag beställde spelet igår! Snacka om att de har vidareutvecklat spelet sedan släppet förra året!

Medlem

Blir nog ett köp av spelet till Xbox 360


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Mycket bättre på PC än vad det är på Xbox 360, det är i alla fall en sak som är säker.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det bra:
*Ett röj skojigt multiplayer ARCAD racing, Cops and robbers passar nog perfekt. Känns som midtown madness 2 lite.

*Krasheffekterna är oväntat bra, värt en titt bara för det.

*Musiken går att muta (likaså players som streamar spelljudet i sin mick).

Det dåliga:
*Nitrona förstör flytet i multiplayer lite, och kombinerat med autoväxling gör att det mer känns som rymdskeppsracing än bilar.

*Den som vill cruza kommer ha problem att hålla ett lågt motorvarv (autoväxling).

*Man blir snabbt småless på timertickandet som startar vid typ varje korsning (om man inte är online eller i uppdrag).

*Menyernas uppbyggnad är KORKAD! (omständigt tryckande *2)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har just testat Burnout paradise the ultimate box och jag måste säga det var en av de största besvikelserna jag har varit med om när det gäller spel.
Eftersom jag inte har nån consol så hade jag bara läst om hur bra det här spelet skulle vara och har verkligen längtat efter en PC version.
Men det här är ju bara en sämre kopia av Need for speed och det är ju inget höjdar spel det heller.
Det är ju ingen som helst körkänsla. Dessutom var ju stödet för ratt uselt. Nu letade jag ju inte ihjäl mig efter alla inställningar Men hallå går det inte att få manuellt växellåda???

Inaktiv

lazzer: Det är ju arkad.. det hör till.

Mysigt DLC, ska kikas närmare på.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Tobbe:

*Man blir snabbt småless på timertickandet som startar vid typ varje korsning (om man inte är online eller i uppdrag).

Går att stänga av.

Medlem

Tackar!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av TysN:

Mycket bättre på PC än vad det är på Xbox 360, det är i alla fall en sak som är säker.

Vad gör det bättre på PC?
-Ja, förutom kortare laddtider, och högre upplösning på texturer förstås?

Skrivet av Lazzer:

Har just testat Burnout paradise the ultimate box och jag måste säga det var en av de största besvikelserna jag har varit med om när det gäller spel.
Eftersom jag inte har nån consol så hade jag bara läst om hur bra det här spelet skulle vara och har verkligen längtat efter en PC version.
Men det här är ju bara en sämre kopia av Need for speed och det är ju inget höjdar spel det heller.
Det är ju ingen som helst körkänsla. Dessutom var ju stödet för ratt uselt. Nu letade jag ju inte ihjäl mig efter alla inställningar Men hallå går det inte att få manuellt växellåda???

Du hade nog fått fel uppfattning om vad spelet handlar om, du förväntade dig kanske ett halvrealistiskt racingspel?

Hade du vetat vad Burnoutkonceptet står för hade du inte blivit besviken.

De tidigare Burnoutspelen (1,2,3, Revenge, Legends och Dominator) har alla handlat om samma sak; köra fort, FORT, FORT utan o kladda in i kylaren på en Greyhoundbuss, det har ingenting med realism att göra, bara ACTION.

Ang. manuell växel. Bilarna accelererar såpass fort och har evigt med växlar så man skulle inte hänga med att växla ändå.

Och ratt, hmm jag har inte testat det med ratt men jag kan tänka mig att det känns tokfel då det inte är den typen av bilspel som vinner nått på små mjuka justeringar av ratten, utan mera bredställ och gas.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av lazzer:

Har just testat Burnout paradise the ultimate box och jag måste säga det var en av de största besvikelserna jag har varit med om när det gäller spel.
Eftersom jag inte har nån consol så hade jag bara läst om hur bra det här spelet skulle vara och har verkligen längtat efter en PC version.
Men det här är ju bara en sämre kopia av Need for speed och det är ju inget höjdar spel det heller.
Det är ju ingen som helst körkänsla. Dessutom var ju stödet för ratt uselt. Nu letade jag ju inte ihjäl mig efter alla inställningar Men hallå går det inte att få manuellt växellåda???

nu har jag inte testat burnout till pc, utan bara till ps3, men dom gånger jag testat need for speed spel så har dom inte haft en chans mot burnout i min mening. Men det är väl en smaksak antar jag... sen måste jag säga att jag brukar inte köra burnout med ratt, tycker ratt passar bättre till simulatorliknande spel som t.ex. gran turismo.

Medlem

skulle nog kalla det ett småunderhållande slö lir där man inte behöver anstränga sig alltför mycket


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

skulle nog kalla det ett småunderhållande slö lir där man inte behöver anstränga sig alltför mycket

Det blir svårare ju fler events du klarar av en viss sort. Så det e bara i början det e busenkelt.

Och om man kör online mot folk, då gäller det o vara på helspänn hela tiden, annars har du inte en chans.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tyckte Burnout 3 var mycket bättre än denna senaste alster. Dom har ändrat för mycket till det sämre imo. :/

Medlem

Lazzer... Phail, Du har verkligen missuppfattat allt som är Burnout.


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

1
Skriv svar