Capcoms försäljningssiffror

Medlem
Capcoms försäljningssiffror

Okami -- 165 900

Synd, otroligt bra och inspirerade spel. Det sålde ju otroligt dåligt på ps2an också om jag inte minns helt fel.

Medlem

Okami är ju så bra. Har köpt många exemplar av det spelet och gett bort, senaste var det till syrran i julas och hon tycker det är det bästa hon spelat sen Zelda: OoT. Synd att det aldrig blev en kommerciell succé

Zack & Wiki har jag inte spelat, har ingen Wii, men glodde på trailern nu och det ser verkligen ut som ett spel jag skulle tycka om!

Medlem

Resident Evil 4 är en av världens bästa spel i en av världens bästa spelserier. Punkt slut.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

I'd take Okami över Resident Evil serien any day of the week.
Synd att det inte är mer populärt än så, förtjänar verkligen högre siffror.

Okami är lätt det bästa äventyrs spelet jag spelat de 10 senaste åren.

Fast nu har jag visserligen bara spelat PS2 versionen men jag kan inte tänka mig det blir sämre på Wii.

Det enda jag inte riktigt gillade är rösterna, dem driver personerna i samma rum till vansinne.

Medlem

Ja vad säger man... Det visar väl en en gång hur stor skillnad det är på min smak och den stora massan.

Man börjar ju förstå varför företagen hellre satsar på licenstitlar.

Medlem

Jag funderade på Zack & Wiki, fast det har kommit så mycket annat emellan...

PaZ
Medlem

Okami verkade roligt (har bara sett det hos andra), men det var ruskigt likt Twilight Princess på många sätt, och då är det lätt att folk väljer det de känner igen..

1
Skriv svar