Döp FZ:s nya spelavdelning - vinn film!

Robot
Döp FZ:s nya spelavdelning - vinn film!
Medlem
Döp FZ:s nya spelavdelning - vinn film!

Flash Zone ?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör

Finfint bidrag, Sebulba666. Men ge svaret via kontaktformuläret som vi bad om, tack.

Skrivet av FZ:

Skicka in ditt förslag till redaktionen med hjälp av vårt kontaktformulär. Välj ärendet "Övriga synpunkter och förslag" och skriv "Tävling" som ämne. De tre bästa tipsen belönar vi med filmen Sin City på DVD. Vinnare koras på fredag och de utses av FZ:s omutliga jury, vars beslut ej kan överklagas.


signatur
Medlem

Sin City är ju gammal och jag tror att många har sett den osv. Ta en film som släppts alldeles nyligen istället


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Tompa:

Finfint bidrag, Sebulba666. Men ge svaret via kontaktformuläret som vi bad om, tack.

Skrivet av FZ:

Skicka in ditt förslag till redaktionen med hjälp av vårt kontaktformulär. Välj ärendet "Övriga synpunkter och förslag" och skriv "Tävling" som ämne. De tre bästa tipsen belönar vi med filmen Sin City på DVD. Vinnare koras på fredag och de utses av FZ:s omutliga jury, vars beslut ej kan överklagas.

Tja har sett Sin City ett antal ggr så låter någon som kanske behöver den bättre få en chans och vinna den, och om någon är snabb så kan de väll ta idéen.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Redaktör
Skrivet av jovviz:

Sin City är ju gammal och jag tror att många har sett den osv. Ta en film som släppts alldeles nyligen istället

Vi har ett par ex av Sin City liggande och tänkte bli av med dem. Nya filmer kostar oss pengar (vilket inte riktigt var poängen) och nåt säger mig att folk känner till det där med piratkopiering innan release...


signatur
Inaktiv

Hur många får man skicka in i samma inskick? har typ 3-4st redan som funkar

EDIT: Flash Zone var det första jag tänkte på med ^^

Redaktör

Vi har ingen gräns på antalet bidrag. Men tänk på att det är kvalitet, inte kvantitet som gäller, så jag råder dig att skicka få bra bidrag.


signatur
ptr
Medlem

bra idé i alla fall! dock har jag alldeles för dålig fantasi för att kunna bidra med något namn

Inaktiv

Vad händer om flera skickar in samma "bidrag"? Jag förmodar väl att ni tar han/hon som skickat in först.

MFZ
Medlem

"Flashigt"

enkelt o bra


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Kastade in några bidrag nu, får se om man vinner


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gött fan nu slipper man luffa på hamsterpaj när man har tråkigt


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Sorry dubbel post


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

Gillade inte filmen så värst, att jag låter andra få chansen


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

WTG!

What The Game!... ehehöh.

Är inte sugen på filmen så deltar inte.

Medlem

Azet, du vet att man kan radera sina inlägg, va?

Medlem

Tokigt bra film. Har den i 2 versioner
Så om man inte har sett den så skall man se den. ^_^

Medlem

Plocka fram de 5 bästa förslagen och låt alla medlemmar rösta på det alternativet dom tycker är bäst? ;o

Medlem

Tror att min förslag vinner


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

"Flashigt"

enkelt o bra

Bra idé men det ska ju självklart stavas FlaZhigt

Redaktör
Skrivet av Xeroc:

Plocka fram de 5 bästa förslagen och låt alla medlemmar rösta på det alternativet dom tycker är bäst? ;o

Mjo, det är en idé. Med potentiella nackdelar som att det finns risk för att folk med många polare vinner, att det blir en del tjafs om att fel kandidater valts ut, etc. Vi kanske kör den modellen nån gång, men denna vända får vår granithårda jury fälla avgörandet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Xeroc:

Plocka fram de 5 bästa förslagen och låt alla medlemmar rösta på det alternativet dom tycker är bäst? ;o

Mjo, det är en idé. Med potentiella nackdelar som att det finns risk för att folk med många polare vinner, att det blir en del tjafs om att fel kandidater valts ut, etc. Vi kanske kör den modellen nån gång, men denna vända får vår granithårda jury fälla avgörandet.

Samma jury som väljer ut vinnare i era tävlingar baserade på utslagsfrågorna?

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Xeroc:

Plocka fram de 5 bästa förslagen och låt alla medlemmar rösta på det alternativet dom tycker är bäst? ;o

Mjo, det är en idé. Med potentiella nackdelar som att det finns risk för att folk med många polare vinner, att det blir en del tjafs om att fel kandidater valts ut, etc. Vi kanske kör den modellen nån gång, men denna vända får vår granithårda jury fälla avgörandet.

Håller nog med, när priser står på spel, och att namnet ändå ska hamna på sidan så är det nog bäst att inte låta läsarna avgöra.

Alternativt är att man röstar fram 5-7? st som juryn senare får bestämma mellan.

Men kanske svårt att ordna det med så det blir rättvist...

Medlem

Låt IceMan bestämma så blir alla nöjda.
FlashZone är ju f.ö kanske det bästa, om jag fick rösta så skulle det bli namnet iallafall


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

FlashZone låter läskigt. Man vet inte direkt vad man får se o_O

Medlem
Medlem

Skön vinst, en fyra år gammal dvd :/

Medlem
Skrivet av Loading:

Tokigt bra film. Har den i 2 versioner
Så om man inte har sett den så skall man se den. ^_^

Heh, samma här Loading, antar att du har den utgåvan där Rodriquez lagar breakfast-tacos? Den är fet!


signatur
Medlem

PS: Hade vart kul om det blev Fo Zho ^^


signatur
12
Skriv svar