Bethesda om Fallout-DLC

Robot
Medlem
Bethesda om Fallout-DLC

Om jag köper denna expansionen eller Anchorage kan jag fortsätta på min gammla gubbe då?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Längtar som fan!

Skrivet av Hymer:

Om jag köper denna expansionen eller Anchorage kan jag fortsätta på min gammla gubbe då?

Till Operation Anchorage så är det ett extra quest som dyker upp med din "gamla gubbe", och jag antar att så är fallet även i "The Pitt".


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

är lite tveksam inför dlc över huvud taget. tycker det är för dyrt i relation till vad man får. jag menar, fallout 3 köpte jag för 350 spänn eller nåt, kanske var det 400. men det gav mig i varje fall 50+ timmars speltid. dessa dlc verkar inte ge mer än nån timme. så ska jag köpa tre stycken så är jag ju uppe i ett nytt spel, vilket borde ge mig mer speltid än några timmar ...


signatur
Inaktiv

Jag tyckte Anchorage sög ganska hårt, så otroligt trist och enkelspårigt.

Medlem
Skrivet av leper:

dessa dlc verkar inte ge mer än nån timme.

Njä, nu får jag nog protestera lite.

Anchorage tog mig iaf runt 4 timmar att spela klart, och det på en måttlig svårighet. Inte den bästa expansionen spelmässigt kanske, men gav lite intressant bakgrund och kul så länge det varade.

Om The Pit kommer vara öppnare och mer "Fallout" så blir den nog minst lika lång, dvs 4+ timmar iaf. Om det sen är värt 100 spänn är väl upp till var och en. Det är ett tradigt exempel, men en biobiljett idag går på runt 80-90 spänn och ger kanske 1-2 timmars underhållning som du inte kan göra om.

Medlem

Gillade Anchorage mest för den mysiga miljön (atomvinter!). Tog mig lätt över 4h, men så gillar jag att suga på karamellerna också.

800 Microsoftpoäng får jag till 90.40kr förresten... (2000 poäng = 226kr)

Medlem

Varför kunde de inte släppa allt DLC fritt till de som köpt spelet? Känns värdelöst att köpa ett spel för 300kr och sen få köpa tre expansioner för 100kr styck.

Medlem
Skrivet av gamer_:

Varför kunde de inte släppa allt DLC fritt till de som köpt spelet? Känns värdelöst att köpa ett spel för 300kr och sen få köpa tre expansioner för 100kr styck.

tycker det är trist att man måste betala alls för spel, varför kan inte företagen bara ge ut spelen gratis!?

Medlem

gamer_: Du är ju bara snål. Det är ju inga pengar vi pratar om. DOm kan ju ffs inte jobba gratis.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av leper:

dessa dlc verkar inte ge mer än nån timme.

Njä, nu får jag nog protestera lite.

Anchorage tog mig iaf runt 4 timmar att spela klart, och det på en måttlig svårighet. Inte den bästa expansionen spelmässigt kanske, men gav lite intressant bakgrund och kul så länge det varade.

Om The Pit kommer vara öppnare och mer "Fallout" så blir den nog minst lika lång, dvs 4+ timmar iaf. Om det sen är värt 100 spänn är väl upp till var och en. Det är ett tradigt exempel, men en biobiljett idag går på runt 80-90 spänn och ger kanske 1-2 timmars underhållning som du inte kan göra om.

Gillar verkligen liknelsen med biobiljetts priset xD

Medlem

Men alla ni snåljåpar om det nu är så dyrt och så kort speltid, köp inte dlc:n då. skitenkelt. Gå o kolla i realådorna på EB så kanske ni hittar nått bättre

Medlem

lätt värt vartenda mspoint, fallout 3 är det roligaste och mest prisvärda spelet på länge. Köper alla dlc till det här.

Medlem

varför inte till ps3 shit var sur jag blir

Medlem
Skrivet av Psygnosis:

varför inte till ps3 shit var sur jag blir

Ms har helt enkelt pungat upp mer pengar än Sony... Simple as that!

Tyckte första expansionen inte var något vidare, får hoppas på att nästa blir bättre!

Medlem

intressant hur positiva folk är över fallout3, många neg sägare var det innan, vart tog dom vägen?

Medlem
Skrivet av TruB:

intressant hur positiva folk är över fallout3, många neg sägare var det innan, vart tog dom vägen?

Här har du en. Fortfarande inte speciellt imponerad av någonting som Fallout 3 har att erbjuda men det betyder inte att det är dåligt spel men bra skulle jag väl inte säga att det är heller.

Medlem

Längtar till detta, gillade Anchorage skarpt och älskar Fallout 3 i allmänhet

Medlem

Bara jag kan använda min lvl 20 gubbe så blir jag glad

Medlem

visst skulle dom ta bort level capen i the pitt så man kan lvla över 20?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

tror det var i 3e DLCn(Broken steel) dom höjer lvl capen till 30. kan ha fel iofs. funderar på att vänta med the pitt tills broken steel släpps så man kan levla lite innan spelet börjar ta slut igen.

1
Skriv svar