Yakuza 4 kommer västerut

Robot
Medlem
Yakuza 4 kommer västerut

Det är bara att hoppas på det bästa. Har otroligt nog inte spelat trean ännu... Vad ska man göra för att vinna "X" tusen kronor för att spela alla spel man vill?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Onödigt då ingen kommer köpa skiten här ändå. Den lilla skara människor som var intresserade i serien borde ju skrämts bort av den värdelösa trean.

Medlem

Jag ser fram emot att spela det

Medlem

Tack Sega! Ibland är ni helt underbara! Det blir en förbokning så snart det görs tillgängligt. Har inte fått min japanska version som jag beställde ännu, men nu när det kommer hit behöver jag kanske inte den. Anledningen till att material klipptes bort i trean berodde mest på tidsbrist, så eftersom det nästan är ett år kvar till detta släpps så kanske man kan hoppas på en full upplevelse. Det blir i alla fall ett köp oavsett.

Medlem

Finemang!

Jag beställde nyligen trean då det nu går att hitta rätt billigt.

Medlem

Fint, är snart klar med Yakuza 3 som är riktigt bra.

Medlem

Sounds good, har inte fixat 3:an än utöver den japanska demon för en halv evighet sedan men den är på min to do list, många bra spel som kommit på senaste tiden, pengarna räcker inte till riktigt.

Skrivet av kebbe:

Onödigt då ingen kommer köpa skiten här ändå. Den lilla skara människor som var intresserade i serien borde ju skrämts bort av den värdelösa trean.

Hehe, du är för go Kebbe.

Flakmonkey

Yay! Riktigt trevligt... får hoppas man har tid att spela det bara ^^

1
Skriv svar