Resident Evil till Wii

Robot
Medlem
Resident Evil till Wii

Sweeeeet!

Inaktiv

Sitter här o väntar in RE5 till 360, men nu blev jag sugen på RE2 Remake till Wii^^


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Umbrella Chronicles 2 och/eller remakes av tvåan och trean känns mest troliga.

Medlem

Sweet, tyvärr har mitt Wii fått samla mycket damm på sistone

Så det här vore helt ok i min bok


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Är det en ny railshooter så gråtar jag . En remake på tvåan eller trean tack.

Medlem

Hade vart kul att se Sito lira Wii, han hade nog fått en total genomklappning av att det inte är bäst grafik på det han spelar.

Medlem

Hoppas att det är en remake på RE2
Lika snyggt som RE1 remaken till gamecube var.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hoppas INTE dom släpper en remake på RE2 till WII. Grinar om ja måste sitta o vifta sönder mitt älskade älsklings spel

Medlem

Något som Resident Evil Zero kanske?:)

Medlem

men blä varför bara till wii?

Medlem

remake på re2 med "cube" remkae graffe å classic controler stöd istället för flaxande skulle va grymt ^^ kamrena i re2 gör att flax styrning inte skulle funka nå vidare alls skulle jag tro.

Medlem

Haha! Resident Evil 2 och 3 skall komma till Playstation 3. Där serien föddes. Inget annat! Haha!

Ni Wii ägare kommer nog få en snabbt utvecklad Resident Evil: Umbrella Chronicles 2 med RE2 och Code Veronica X som tillägg i "railshootern"!

Eller något annat. Helt klart inte 2 och 3 remakes! haha! *ondskefullt skratt*

Nu skall jag frysa ner mig och tina upp lagom till Fredagen den 13 då RE5 + t-shirt dimper ner i min brevlåda! :heart:


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

bäst för dom att det inte är RE2 då går jag bärsärk. Kan dom inte ta och göra remake till ps3 eller xbox360 istället så jag kan få avnjuta det i HD istället for pixlar stora som mina nävar på min tv.


signatur

God is dead

Medlem

Efter att man klarat Resident Evil 5 för en vecka sedan så blir man glad att det är mer på G. Lite synd att Wesker är död nu (ja som sista chef i RE5 fick han sig en rejäl omgång). Hoppas även att man får slåss mot Jill Valentine i nästa spel också.

Medlem

Fixade riktig spoilertagg på t4j3nt_s inlägg, och raderade de efter som handlade om det. Ni förstår säkert varför.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar