Soviet Assault - lanseringsfilm

Medlem
Soviet Assault - lanseringsfilm

du måste bara älska wic, synd att expansionen bara bjuder på en kort SP kampanj..... banorna är ju gratis =/ så blir nog inget köp för min del

Medlem

Ljuvlig film.

Inaktiv

stackars apa


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

Apan slog ut en armébas? Är den ett hemligt vapen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

fyyy fasen vilka bra filmer de gör! De borde fan göra en långfilm i det där! Om kriget typ som första! Skulle bli en sjujävla kanonrulle!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Skön film


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Medlem

Det kommer inga ny units då?

Medlem

Ett ord: Fett

Medlem

Tror att Blizzard en konkurrent nu angående snyggaste filmer.

Dom borde göra en ny film jag vill se om Apan klarar sig!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Applåder till skåningarna! håller med Hardboiled15, blizzard har fått en konkurrent ang snyggaste trailers. Man blir ju fett sugen att spela det, men WiC var inte riktigt min grej, dock njöt jag av mellansekvenserna.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Någon sade ngt förut om att Massive hade en känsla för trailers, men jag blev inte riktigt övertygad av tidigare filmsnuttar. Behöver egentligen väl inte ens säga att jag är det nu.

Medlem

film sekvenserna är över grymma, en animerad film av detta slag skulle vara en dröm

Medlem

Trodde först dom va på Skansen...

Medlem

blir köp för min del, ska köpa complete edition så ja får orginalet oxå så kan ja lira de på båda mina datoer hemma hihi

Medlem

Ska köpa! Ser grrrömt ut.

Grymt! Och tur att apan klarade sig.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Inaktiv

Har väntat på expansionen i över ett år!! Ska bli så himla kul och testa det!:D

1
Skriv svar