New EU president confirms New World Order desire (19Nov09)

Medlem
New EU president confirms New World Order desire (19Nov09)

http://www.youtube.com/watch?v=hXWeOa-FuyM

Kommer inte att kommentera tolka det hur ni vill allt jag vet är att jag inte kommer att acceptera det.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kul att det är en overdub bara n_n


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kommer inte att kommentera tolka det hur ni vill allt jag vet är att jag inte kommer att acceptera det.

Håll det på din blogg då. Så jävla löjligt uttalande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

http://sv.wikipedia.org/wiki/Debatt

http://sv.wikipedia.org/wiki/Internetforum

När du läst igenom dessa två länkar kan du själv utvärdera vad du gör för fel.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Medlem

Haha, har dom fejkat hans röst?
Hardboiled15 detected on the radar!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Åh nej en konspiration blev debunked vad ska vi göra nu : (


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Asså ni e ju dumma o köppta av NWO hela bunten!
Googla på NWO ffs!
Don´t be sheeple!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Greger:

Kul att det är en overdub bara n_n

http://en.wikipedia.org/wiki/Herman_Van_Rompuy

The next day, Herman Van Rompuy came to the Castle of the Valley of the Duchess for a meeting held by Bilderberg group. He made a speech about his vision of the European governance. He explained that Europe should become federalist like the United States of America, and thus apply an European Union wide tax

http://www.youtube.com/watch?v=xwE_cLjJYns&feature=related

Så jävla ägda är ni det är riktiga filmen och det är exakt det han säger vi kommer att få se en new world order snart. Ni vet väll att det är dubbat just för att han pratar på sitt modersspråk? Kan ju ha att göra med att alla ska förstå vad han säger eftersom han håller ett tal till hela EU.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Greger:

Kul att det är en overdub bara n_n

http://en.wikipedia.org/wiki/Herman_Van_Rompuy

The next day, Herman Van Rompuy came to the Castle of the Valley of the Duchess for a meeting held by Bilderberg group. He made a speech about his vision of the European governance. He explained that Europe should become federalist like the United States of America, and thus apply an European Union wide tax

http://www.youtube.com/watch?v=xwE_cLjJYns&feature=related

Så jävla ägda är ni det är riktiga filmen och det är exakt det han säger vi kommer att få se en new world order snart.

Så varför länkade du en felaktig film först?

Och haha alltså, youtubelänkar grabben?

Länka en officiell film istället där en officiell översättare gör jobbet, just nu är det killen som gjort videon...

Hur var det nu med att faktiskt söka riktiga källor och inte wikipedia och youtube-länkar (som har en tydlig agenda emot en europeisk union?

Du om någon borde väl veta hur enkelt det är att ändra i wikipedia-artiklar...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Greger:

Kul att det är en overdub bara n_n

http://en.wikipedia.org/wiki/Herman_Van_Rompuy

The next day, Herman Van Rompuy came to the Castle of the Valley of the Duchess for a meeting held by Bilderberg group. He made a speech about his vision of the European governance. He explained that Europe should become federalist like the United States of America, and thus apply an European Union wide tax

http://www.youtube.com/watch?v=xwE_cLjJYns&feature=related

Så jävla ägda är ni det är riktiga filmen och det är exakt det han säger vi kommer att få se en new world order snart.

Så varför länkade du en felaktig film först?

Och haha alltså, youtubelänkar grabben?

Länka en officiell film istället där en officiell översättare gör jobbet, just nu är det killen som gjort videon...

Hur var det nu med att faktiskt söka riktiga källor och inte wikipedia och youtube-länkar (som har en tydlig agenda emot en europeisk union?

Du om någon borde väl veta hur enkelt det är att ändra i wikipedia-artiklar...

Länkande inte en felatkig film men den jag länkade nu var hela talet från början till slut den jag länkade först var då de hade tagit ut just den delen om en världs regering. Det är ganska svårt att ändra i wikipedia-artiklar de är ändå ganska noggrana med att kolla upp fakta försök göra en påhittad artikel och se hur länge den är kvar?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

På vilket sätt är det NWO att göra Europa till en federation?

Medlem

Varför är det två olika personer som översätter isåfall?

Och låt oss ponera att han (av någon outgrundlig anledning) nämner NWO rakt ut, vad vinner han på det?

Och vi kan ändå inte stoppa det även om det skulle vara sant (det är kul att konspirationsteoretiker är kritiska mot allt förutom konspirationsteorin), så styr ju ändå NWO hela världen och har gjort så sen tidernas begynnelse.

Det är med andra ord fruktlöst att streta emot


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Varför är det två olika personer som översätter isåfall?

I den filmen jag länkade till pratar han ju själv.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Greger:

Varför är det två olika personer som översätter isåfall?

I den filmen jag länkade till pratar han ju själv.

Kolla på den sista filmen jag länkade så får du se att han i början pratar på engelska och sen säger han att han nu ska prata i sitt modersspråk det är då han blir översatt och det är då han börjar prata om en världs regering.

Försök hitta en annan version.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag har inte pratat om den andra filmen. Frågan från mitt tidigare inlägg kvarstår dock:

Citat:

På vilket sätt är det NWO att göra Europa till en federation?

Medlem
Skrivet av Greger:

Varför är det två olika personer som översätter isåfall?

Och låt oss ponera att han (av någon outgrundlig anledning) nämner NWO rakt ut, vad vinner han på det?

Och vi kan ändå inte stoppa det även om det skulle vara sant (det är kul att konspirationsteoretiker är kritiska mot allt förutom konspirationsteorin), så styr ju ändå NWO hela världen och har gjort så sen tidernas begynnelse.

Det är med andra ord fruktlöst att streta emot

Du kan inte så mycket om det här va? Du tänker på Illuminati det här handlar om den nya världs ordern som kommer inom kort där vi kommer att få betala dyra miljöskatter till en världs bank mm. Allt för att bankerna ska tjäna pengar och makthavarna få ännu mer makt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kolla på den sista filmen jag länkade så får du se att han i början pratar på engelska och sen säger han att han nu ska prata i sitt modersspråk det är då han blir översatt och det är då han börjar prata om en världs regering.

Försök hitta en annan version.

Nej det gör han inte...

Han säger "Tack så mycket" och fortsätter på franska.

Edit ; Jag hade tänkt försöka att hitta den orginella filmen först, på en officiell sida och inte på youtube.

Skrivet av Hardboiled15:

Du kan inte så mycket om det här va? Du tänker på Illuminati det här handlar om den nya världs ordern som kommer inom kort där vi kommer att få betala dyra miljöskatter till en världs bank mm. Allt för att bankerna ska tjäna pengar och makthavarna få ännu mer makt.

Nä jag föredrar att inte läsa massa rappakalja om illuminati, ödlemänniskor och new world order.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Du kan inte så mycket om det här va? Du tänker på Illuminati det här handlar om den nya världs ordern som kommer inom kort där vi kommer att få betala dyra miljöskatter till en världs bank mm. Allt för att bankerna ska tjäna pengar och makthavarna få ännu mer makt.

På vilket sätt är detta NWO? Du tror inte att pengarna från miljöskatterna kommer användas till någonting?

Medlem
Skrivet av båtsman:

Jag har inte pratat om den andra filmen. Frågan från mitt tidigare inlägg kvarstår dock:

Citat:

På vilket sätt är det NWO att göra Europa till en federation?

Vänta efter köpenhamns mötet så fur du se hela NWO grundas på mera makt och pengar. Han snackar om att det kommer att bli skatt som ska betalas in till en världs bank. Vi har ju bla Carbon taxes som du säkert hört talas om eller kanske inte? Den nya EU presidenten är med i Bilderberg också btw.

The next day, Herman Van Rompuy came to the Castle of the Valley of the Duchess for a meeting held by Bilderberg group. He made a speech about his vision of the European governance. He explained that Europe should become federalist like the United States of America, and thus apply an European Union wide tax.

Den gruppen som har blivit anklagade för att vara hjärnorna bakom NWO. Sammanträffande eller otrevlig sanning?

http://www.thelocal.se/19980/20090610/

Som sedan hör ihop med hela överdriften av människans påverkan på miljön ni har väll kanske läst om databasen som blev hackad där det fanns några tusen kritiska mails som "råkade" försvinna i systemet där de bland annat pratar om hur de ska "manipulera" data till deras fördel.

Angående konspirations teorier så vet ni väll att det finns många historiska exempel på konspirations teorier som vissat sig vara helt sanna? Här har vi ett exempel.

Kermit Roosevelt

Countercoup: The Struggle for the Control of Iran.

New York: McGraw-Hill Book Co., 1979.

Story of the Agency's most notorious covert action that involved the coup that overthrew Iranian Prime Minister Mohammed Mossadeq in August 1953. Roosevelt, one of the Agency's Iranian experts, was in charge of the operation.

https://www.cia.gov/library/intelligence-literature/index.htm...

Direkt ifrån CIA arkivet vi är allt galna vi konspirations teoretiker som inte tror på allt staten säger.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Du har fortfarande inte sagt någonting som tyder på någon form av NWO. Du får allt komma med något bättre än det där om någon ska ta dig på allvar.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Vänta efter köpenhamns mötet så fur du se hela NWO grundas på mera makt och pengar.

Allt grundar sig på makt och pengar, pengar är makt och om du inte märkt hur allting centrerar sig kring makt (och därmed till viss mån) pengar har du suttit med huvudet i sanden för länge.

Skrivet av Hardboiled15:

Vi har ju bla Carbon taxes som du säkert hört talas om eller kanske inte? Den nya EU presidenten är med i Bilderberg också btw.

The next day, Herman Van Rompuy came to the Castle of the Valley of the Duchess for a meeting held by Bilderberg group. He made a speech about his vision of the European governance. He explained that Europe should become federalist like the United States of America, and thus apply an European Union wide tax.

Tips:
Vi har haft skatter för utsläpp i sverige väldigt länge.

Skrivet av Hardboiled15:

Den gruppen som har blivit anklagade för att vara hjärnorna bakom NWO. Sammanträffande eller otrevlig sanning?

Anklagade, ja.

Skyldiga?

Nej.

Skrivet av Hardboiled15:

Som sedan hör ihop med hela överdriften av människans påverkan på miljön ni har väll kanske läst om databasen som blev hackad där det fanns några tusen kritiska mails som "råkade" försvinna i systemet där de bland annat pratar om hur de ska "manipulera" data till deras fördel.

För att vara en massa kritiska mails som ska ha varit hemliga vet en random som du oerhört mycket.

Edit ; Och man är oskyldig tills motsatsen har bevisats.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Fick ett meddelande för ett tag sen här på FZ.

Att sitta och argumentera med Greger, Nestor, Båtsman och Bjosarn på forumet är meningslöst. Det är fyra stycken besserwissers som fullkomligt saknar förmågan att se helhetsbilden angående 9/11. Personligen kan jag inte alls med någon utav dom och önskade att det fanns en ignore-funktion på forumet.

Allting som inte stämmer överens med deras världsbild skrämmer dom. Varpå de måste till varje pris motargumentera och få andra att framstå som idioter medan det endast är dom själva som framstår som det.

Det är ju bara att se i flertalet trådar hur dom tror att dom kan och vet allting och ifall någon inte håller med så börjar dom med personangreppen och idiotförklaringarna. I själva verket har dom fan inte en susning om vad dom pratar om någon utav dom, vilket gör det oerhört skrattretande. Allt dom gör är att presentera "fakta" och källor från auktoriteter som om vore det tillförlitliga källor fastän det gång på gång har motbevisats som felaktiga. Så seriöst, lägg ner medan du fortfarande kan. Dom kommer inte att ändra deras syn på saken. Dom är precis som kristna fundamentalister som refererar till källor som NIST's officiella förklaring likt kristna refererar till bibeln.

9/11 var ett inside jobb. Inget snack om saken.

Sen att ni alla som nämns i meddelandet sitter uppe klockan halv 2 på natten och diskuterar saker ni inte bryr er om eller tror på är också lite konstigt. Jag är hemma pga av sjukdom sitter med stark huvudvärk och feber med sömnproblem on top of that, vad är eran ursäkt? Har ni inga jobb eller en utbildning att tänka på?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Att sitta och argumentera med Greger, Nestor, Båtsman och Bjosarn på forumet är meningslöst. Det är fyra stycken besserwissers som fullkomligt saknar förmågan att se helhetsbilden angående 9/11.

Ditto.

Skrivet av Hardboiled15:

Allting som inte stämmer överens med deras världsbild skrämmer dom. Varpå de måste till varje pris motargumentera och få andra att framstå som idioter medan det endast är dom själva som framstår som det.

Och eftersom du drar till med personangrepp så framstår du som en lika stor idiot som oss.

Skrivet av Hardboiled15:

Det är ju bara att se i flertalet trådar hur dom tror att dom kan och vet allting och ifall någon inte håller med så börjar dom med personangreppen och idiotförklaringarna. I själva verket har dom fan inte en susning om vad dom pratar om någon utav dom, vilket gör det oerhört skrattretande. Allt dom gör är att presentera "fakta" och källor från auktoriteter som om vore det tillförlitliga källor fastän det gång på gång har motbevisats som felaktiga.

Visa gärna personangreppen.

Och även fast ingen motbevisar dom källor vi representerar så blir dom motbevisade som felaktiga?
Visa gärna bevisen för detta.

Skrivet av Hardboiled15:

Så seriöst, lägg ner medan du fortfarande kan. Dom kommer inte att ändra deras syn på saken. Dom är precis som kristna fundamentalister som refererar till källor som NIST's officiella förklaring likt kristna refererar till bibeln.

9/11 var ett inside jobb. Inget snack om saken.

Ditt inlägg låter väldigt mycket som någon som inte längre kan komma med källor eller riktiga argument, speciellt inte när du inte ens är kapabel till att bevisa att 9/11 var ett inside-jobb.

Skrivet av Hardboiled15:

Sen att ni alla som nämns i meddelandet sitter uppe klockan halv 2 på natten och diskuterar saker ni inte bryr er om eller tror på är också lite konstigt. Jag är hemma pga av sjukdom sitter med stark huvudvärk och feber med sömnproblem on top of that, vad är eran ursäkt? Har ni inga jobb eller en utbildning att tänka på?

Haha, vadå för medelande?
Och vadå diskutera saker som vi inte bryr oss om eller tror på?

Jag sitter också hemma på grund av sjukdom och har haft sömnproblem i snart fem år, det är min ursäkt.
Men att du måste dra ner ditt inlägg till ett stort personangrepp visar iallafall inte att du är så mycket mognare oss (kom ihåg nu, visa var vi drar till med våra personangrepp nu, jag vill ha 10 inlägg var där vi drar till med personangrepp.)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det är fyra stycken besserwissers som fullkomligt saknar förmågan att se helhetsbilden angående 9/11.

Varför kan då ingen komma med i alla fall en relevant källa som visar detta.

Citat:

Allting som inte stämmer överens med deras världsbild skrämmer dom.

Varför drar alla till med "rädd-argumentet"? Är jag rädd för den rosa osynliga noshörningen också? Är jag rädd för tomten? Tydligen är man rädd för allting man inte går på.

Citat:

Varpå de måste till varje pris motargumentera och få andra att framstå som idioter medan det endast är dom själva som framstår som det.

Jag vill inte få folk att framstå som idioter, då det inte gynnar någon.

Citat:

Det är ju bara att se i flertalet trådar hur dom tror att dom kan och vet allting och ifall någon inte håller med så börjar dom med personangreppen och idiotförklaringarna.

Var är mina personangrepp och idiotförklaringar?

Citat:

Allt dom gör är att presentera "fakta" och källor från auktoriteter som om vore det tillförlitliga källor fastän det gång på gång har motbevisats som felaktiga.

Varför säger då personen inte detta och hänvisar till pålitliga källor som visar det? Jag har inga personliga investeringar i något av det jag diskuterar, utan följer beläggen. Dock har ingen ännu kunnat visa att de officiella källorna inte stämmer.

Citat:

Så seriöst, lägg ner medan du fortfarande kan. Dom kommer inte att ändra deras syn på saken.

Inte utan belägg.

Citat:

Dom är precis som kristna fundamentalister som refererar till källor som NIST's officiella förklaring likt kristna refererar till bibeln.

Felaktig jämförelse. NIST har gjort en vetenskaplig rapport, den går att kritisera, och kan någon visa dess felaktigheter får vi förkasta den. Så har dock inte skett än.

Bibeln är inte på något sätt en vetenskaplig rapport. De som tror på den kommer inte heller förkasta den för att den inte stämmer med verkligheten.

Citat:

Sen att ni alla som nämns i meddelandet sitter uppe klockan halv 2 på natten och diskuterar saker ni inte bryr er om eller tror på är också lite konstigt. Jag är hemma pga av sjukdom sitter med stark huvudvärk och feber vad är eran ursäkt? Har ni inga jobb eller en utbildning att tänka på?

Bryr mig om det gör jag verkligen. Jag vill inte att fler folk ska gå på lögner och påhitt, därför argumenterar jag emot saker som inte har något vetenskapligt stöd.

Varför måste vi ha en ursäkt? Jag studerar, men har inte föreläsning förrän på torsdag, så jag är ledig i morgon. Om du är sjuk borde du sova.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Sen att ni alla som nämns i meddelandet sitter uppe klockan halv 2 på natten och diskuterar saker ni inte bryr er om eller tror på är också lite konstigt. Jag är hemma pga av sjukdom sitter med stark huvudvärk och feber med sömnproblem on top of that, vad är eran ursäkt? Har ni inga jobb eller en utbildning att tänka på?

När man trodde att diskussions nivån på FZ inte kunde nå en ny botten. Pow right in the kisser! BAM där har man en helt ny botten. Grats Hardboiled.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Hardboiled15:

Att sitta och argumentera med Greger, Nestor, Båtsman och Bjosarn på forumet är meningslöst. Det är fyra stycken besserwissers som fullkomligt saknar förmågan att se helhetsbilden angående 9/11.

Ditto.

Skrivet av Hardboiled15:

Allting som inte stämmer överens med deras världsbild skrämmer dom. Varpå de måste till varje pris motargumentera och få andra att framstå som idioter medan det endast är dom själva som framstår som det.

Och eftersom du drar till med personangrepp så framstår du som en lika stor idiot som oss.

Skrivet av Hardboiled15:

Det är ju bara att se i flertalet trådar hur dom tror att dom kan och vet allting och ifall någon inte håller med så börjar dom med personangreppen och idiotförklaringarna. I själva verket har dom fan inte en susning om vad dom pratar om någon utav dom, vilket gör det oerhört skrattretande. Allt dom gör är att presentera "fakta" och källor från auktoriteter som om vore det tillförlitliga källor fastän det gång på gång har motbevisats som felaktiga.

Visa gärna personangreppen.

Och även fast ingen motbevisar dom källor vi representerar så blir dom motbevisade som felaktiga?
Visa gärna bevisen för detta.

Skrivet av Hardboiled15:

Så seriöst, lägg ner medan du fortfarande kan. Dom kommer inte att ändra deras syn på saken. Dom är precis som kristna fundamentalister som refererar till källor som NIST's officiella förklaring likt kristna refererar till bibeln.

9/11 var ett inside jobb. Inget snack om saken.

Ditt inlägg låter väldigt mycket som någon som inte längre kan komma med källor eller riktiga argument, speciellt inte när du inte ens är kapabel till att bevisa att 9/11 var ett inside-jobb.

Skrivet av Hardboiled15:

Sen att ni alla som nämns i meddelandet sitter uppe klockan halv 2 på natten och diskuterar saker ni inte bryr er om eller tror på är också lite konstigt. Jag är hemma pga av sjukdom sitter med stark huvudvärk och feber med sömnproblem on top of that, vad är eran ursäkt? Har ni inga jobb eller en utbildning att tänka på?

Haha, vadå för medelande?
Och vadå diskutera saker som vi inte bryr oss om eller tror på?

Jag sitter också hemma på grund av sjukdom och har haft sömnproblem i snart fem år, det är min ursäkt.
Men att du måste dra ner ditt inlägg till ett stort personangrepp visar iallafall inte att du är så mycket mognare oss (kom ihåg nu, visa var vi drar till med våra personangrepp nu, jag vill ha 10 inlägg var där vi drar till med personangrepp.)

Fick meddelandet av en medlem här på FZ inte jag som har skrivit det men det förstår du väll inte eftersom du jämt ska besvara en fråga med en fråga men nu är det min tur att få svar varför sitter alla ni som nämns i meddelandet uppe samtidigt halv 2 på natten och svarar på min tråd under en vardag?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

"9/11 var ett inside jobb. Inget snack om saken." - Tror man att USA hade behövt spränga två av sina egna skyskrapor för att ha en ursäkt för att attackera ett arab-land så borde man nog ta sig en funderare...

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Hardboiled15:

Jag är hemma pga av sjukdom sitter med stark huvudvärk och feber med sömnproblem on top of that...

http://machetera.files.wordpress.com/2009/03/whine.jpg

Moget Bjosarn varför går du inte till jobbet eller skolan för istället?


signatur

I got a Goldenshower.

MFC
Medlem

NWO eller inte så finns det värre saker på gång som är långt utanför vår kontroll.. oroa er för DET istället.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skriv svar