Hearts of Iron III filmat

Robot
Medlem
Hearts of Iron III filmat

Actionfyllda trailers som vanligt från Paradox:P

Medlem

Såna här spel är roliga synd bara att det tar en otroligt lång tid för att lära sig allt.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Enda strategi spelet att se fram imot.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Har redan bestämt mig för ett köp sedan länge.

Inaktiv
Skrivet av matte89:

Enda strategi spelet att se fram imot.

Japp! För övrigt ser det rätt mörkt ut. Men vem behöver någonting annat när man har MoW och paradox?

Medlem

Ser grymt ut!
Längtar!


signatur

Oh, jewels and binoculars hang from the head of the mule.
But these visions of Johanna, they make it all seem so cruel.

Medlem

Smart kopieringsskydd, gör det så himla invecklat att ingen förstår något utan manual -- ha sedan en massa som ylar om hur fantastiskt spelet är!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Klarar inte ens av att kolla på filmen, vill ha spelet nu!!

Blev så förbannad när jag fick mailet att jag inte kom med i betan. Faktiskt första gången jag inte kommit med i ett beta test som jag registrerat mig till.

Medlem

Jag hade faktiskt hoppats på en något större uppgradering av grafikmotorn inför den här delen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Kan knappt bärga mig detta kommer bli GOTY!:heart::heart::heart:


signatur
Medlem

Längtar! Go Paradox! Andreas Waldetoft leverar som vanligt, också


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Medlem
Skrivet av gryzor:

Smart kopieringsskydd, gör det så himla invecklat att ingen förstår något utan manual -- ha sedan en massa som ylar om hur fantastiskt spelet är!

Manualen är ju i PDF-format?

För övrigt ett av de få spelen som jag kommer o köpa i år.

Medlem

Ofantligt avtändande trailer =/.

Men sen är jag ingen jättefan av genren heller.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Ofantligt avtändande trailer =/.

Men sen är jag ingen jättefan av genren heller.

Alla har sin smak, själv får man ståfräs så det sjunger om det!

Skrivet av mr.bear:

Jag hade faktiskt hoppats på en något större uppgradering av grafikmotorn inför den här delen.

Det är en helt annan motor, snabbare, stabilare, snyggare och i 3D. Jämfört med gamla motorn som var slö, ostabil och i 2D.

Medlem

Fattar inget förstår inte det roliga.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ett klart köp. Hoppas de har ordentliga skins på enhterna på kartan denna gång, de i ettan var ju bättre än tvåans, större variation länderna emellan, är ju detaljer som gör spel

Medlem

Gött att gränssnittet är likt HoI II iallfall. Ser SKÖJ ut!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Hoppas de hottat upp motorn rejält. Jag avskyr EU-motorn och allt vad det innebär. Att slåss i den är både tråkigt och frustrerande.

För övrigt kan jag ju bara instämma i att trailern inte var det häftigaste man sett direkt. Men kudos att de visade ingame och inga jäkla renderade filmer eller liknande som har noll med själva spelet att göra.

Medlem

Fy faan så bra det här kommer bli ))))))
mumma, helt otroligt vad man längtar!
jag försöker hålla mig borta ifrån HoI2 nu så jag ska få ut max av orgasm kännslan när jag sätter igång HoI3 här sen

älska spelet, ahh, kolla på alla nya territorier att ta över <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag tycker det ser tråkigt ut
Men jag har ju aldrig varit en riktigt fantast av strategi.


signatur

Rawr

Medlem

Wow, vilken "jag-vill-köpa-upplevelse" jag fick. Ser ju skitskoj ut! En världskarta som man kan ZOOMA med! Kom igen Paradox - er titlar är bra, men för att vinna ny mark krävs fan lite engagemang.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Har försökt komma in i både Hearts of Iron och dylika spel tidigare, men aldrig lyckats, fastnar på träningarna =D

Kanske dags att ta sig i pungen och börja spela?


signatur
Inaktiv

Ingen rolig trailer, hade hoppats att se hur soldaterna såg ut

Medlem
Skrivet av Schimpans:

Men kudos att de visade ingame och inga jäkla renderade filmer eller liknande som har noll med själva spelet att göra.

Det är så det SKA vara. Det är ju SPELET man vill se.

Och inte någon snyggt renderad filmsnutt som det brukar vara annars. Har aldrig förstått vad meningen med dem är? :$

Medlem

Fick just hem EU3 Complete och HOI Anthology i brevlådan, längtar till detta ramlar in

Paradox bör få all support och uppskattning möjligt av de som uppskattar deras produkter (och en frisk dos feedback angående alla de buggar som brukar ta sig igenom till de första versionerna).

Medlem

absolut hjälper dom så gott det går
äger 4st exemplat av HoI2, varan två är Anthology boxen ^^

Ååå så roligt, tänk er 10.000st områden att krossa, döda, lemlesta och mörda sönder <3

heelt underbart ser vi fram imot o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är det andra eller första världskriget?

På bilden till rubriken så har Tyskland sin flagga från WW1, men i texten står det att det skall vara WW2.

Eller har Paradox liksom Dice med BF1942 fegat ur och kör med historieförfalskning för att slippa gnäll om Nazisymbolik i sitt spel?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

i like this game

Medlem

Kommer det vara baserat på EU3 motorn?

12
Skriv svar