En lite annorlunda status-rapport...

Robot
Inaktiv
En lite annorlunda status-rapport...

Stardock har hjärtat på rätta stället, men det är trist att de missar sånna här saker. Stresstest-beta kanske?

Vidare så är p2p-gaming ett stort misslyckande i min erfarenhet, det fungerar bara så förbannat dåligt.

Medlem

Fifan vilket tråkigt kontor dom hade :-/


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av henchman:

Fifan vilket tråkigt kontor dom hade :-/

Är väl därför dom har bin utanför

Medlem

omfg killen med grön tröja och långt hår

"i pay my takshesh" hahaha
han pratar ju inte helt okej

jävlar detta e bland det bästa jag sett i dag i underhållningssyfte. Vilken nörd

Medlem
Skrivet av Nemcue:

Stardock har hjärtat på rätta stället, men det är trist att de missar sånna här saker. Stresstest-beta kanske?

Vidare så är p2p-gaming ett stort misslyckande i min erfarenhet, det fungerar bara så förbannat dåligt.

Absolut. Som du säger, ett större stress-test hade varit trevligt också. Men man lär sig av sina misstag (lite synd bara att så många skulle bli drabbade vid just release). Huvudsaken är i alla fall att problemen åtgärdas och att det blir en njutbar upplevelse för alla i slutändan.

p2p systemet har jättestor potential. MEN, detta förutsätter som sagt att man inte har världens "goddag yxskaft"-setup till nätverk, vilket många uppenbart verkar ha. Sen kanske det är lite för mycket begärt att varje casual-gamer ska vara en nätverkstekniker. Senaste video-updaten verkade ju då vara lovande med tanke på hur dem ska lösa NAT-kommunikations problemen. Istället för att försöka forcera anslutning till en klient som det inte går att ansluta till, så ska dessa två istället kommunicera via en server som istället sköter NAT-trafiken och då utan problem förhoppningsvis.

Inaktiv
Skrivet av Runken:

omfg killen med grön tröja och långt hår

"i pay my takshesh" hahaha
han pratar ju inte helt okej

jävlar detta e bland det bästa jag sett i dag i underhållningssyfte. Vilken nörd

Så man är en extra stor nörd för att man lespar? Jag vill lespa.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

1
Skriv svar