Handlingen i Brütal Legend förklarad i ny trailer

Robot
Medlem
Handlingen i Brütal Legend förklarad i ny trailer

Gah! Släpp till PC snälla

Detta spelet får en att på allvar fundera på ett inköp av en Xbox 360/PlayStation 3.

Medlem

Ser fram emot detta. Ett lätt köp. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Verkar ju helt klart vara originellt och roligt, hoppas också på att det kommer till PC

Medlem

Åh.. fail att det inte kommer till PC :/

MFZ
Medlem

jag vill så gärna tro att det ska vara bra eftersom 100% av hans övriga spel har vart bäst.... men detta.. jag är fan skeptisk, gameplayet ser ut som ett generic hack n slash utan nånting nytt.

ge mig psychonauts 2 ist ffs.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Det här kanske blir något kul. Jack Black i all ära men hur kommer spelet att vara att spela?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Givet köp sen tidigare, trailern få bara upp mina förväntningar högre Visst kanske det blir mycket hack 'n slash, men de verkar ändå ha rätt bra dialog och förhoppningsvis en skön story som löper igenom hela spelet

/ LordDaimos

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ, släpp till pc annars pungar jag ut pengar för ett ps3!!


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Skarp dialog, ser väldigt mycket ut som Psychonauts på den biten. Schafer är fantastisk, vill spela detta men kommer det inte till PC kommer väl inte det hända. Nåväl.

Medlem

äntligen ett spel man antagligen spelar igenom!

hoppas bara att det inte är censurerat ingame. eller att det är en funktion man kan välja själv!

MFZ
Medlem

kollade precis på en interview med mr shafer på gametrailers... nu e jag faktiskt övertygad oma tt spelet blir bra.. trots mina tidigare tvivel.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Kanske det coolaste spel jag sett.

Man kan hoppas det lever upp till förväntningarna (som för min del, efter att ha sett trailern, blev skyhöga).

Rock on!

1
Skriv svar