Overlord II filmat

Medlem
Overlord II filmat

Ser ju trevligt ut

Medlem

Woho! Sälklubbning!

Medlem

Såg riktigt coolt ut, många olika miljöer, även om jag inte spelar den här sortens spel så verkar det kul iaf.

Stackars säl bara

Medlem

Ettan var ju något av en besvikelse, vart aldrig mycket roligare än demo verran, kanske till och med bara tråkigare. Väldigt repetivt, man får ju hoppas att dom gör nånting åt det i tvåan då konceptet i sig är ganska lockande.

Inaktiv

Bara av trailern så är de iaf ett självklart köp för mig :D, älskade verkligen Overlord pga "Monty Python" humorn och absurdheten i de hela.

Medlem

Tror Overlord Dark Legend till Wii blir roligare, ser roligare ut iaf!
Pepparkaksgubbar ftw!

http://www.gametrailers.com/player/45777.html?type=flv

Medlem

Om dom kan få gameplayet att vara roligt så kan det nog bli bra.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Ettan var ju något av en besvikelse, vart aldrig mycket roligare än demo verran, kanske till och med bara tråkigare. Väldigt repetivt, man får ju hoppas att dom gör nånting åt det i tvåan då konceptet i sig är ganska lockande.

Första spelet passade inte alla men vi som gillade det tyckte det var riktigt underhållande iaf. Tvåan blir ett givet köp

/ LordDaimos

Inaktiv

Överjävligt bra spelserie, att det är repetetivt är lite som säga man skjuter för mycket i cs, det är en del av grejen.

förhandsbokat! :).

Medlem

Haha. minionsen sjunger. eller vad man ska kalla det, verkar kunna bli en bra uppföljare. och verkar vara mer långväga resande iblandat


signatur

Mirrors are more fun than television

mäktigt blir ett solklart köp.


signatur
Medlem
Skrivet av Makoo:

Haha. minionsen sjunger. eller vad man ska kalla det, verkar kunna bli en bra uppföljare. och verkar vara mer långväga resande iblandat

De "sjunger" faktiskt en låt från Gremlings 2 (eller första) filmen, om den ursprungligen kommer från någon annan låt minns jag dock inte. Spelet ser dock helt klart roligt ut, gillade ettan bra då jag älskar första Dungeon Keeper liret med hela mitt hjärta.

Medlem
Medlem
Skrivet av Oradx:

Överjävligt bra spelserie, att det är repetetivt är lite som säga man skjuter för mycket i cs, det är en del av grejen.

förhandsbokat! :).

Kanske är det så, men i CS (som jag råkar avsky då det var en nyhet sesådär för 2000 år sedan) är det åtminstone en utmaning ibland.

Uppenbarligen, som redan sagts, så har alla olika smak, men JAG tyckte det var på tok för enformigt/repetitivt, till och med skämten kändes utvattnade.

Men så är jag också rätt kräsen. Hoppas fortfarande att den här blir mer omväxlande (och roligare).

Medlem

Ser bra ut... men... Ge mig Dungeon Keeper 3!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ser bra ut... men... Ge mig Dungeon Keeper 3!

jag är inne på ditt spår. har många gånger längtat efter en uppföljare till DK.

Medlem

Har längtat efter 2an i typ 1 år... även om dom inte hade sagt att den skulle komma så slutade man aldrig att hoppas

Medlem

Ettan va jävligt skoj, ser fram emot tvåan.

Inaktiv

Det jag inte gillar med den nya filmspelaren är att man skickas bort från nyheten när man spelar upp den.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

1
Skriv svar