Red Dead och GTA IV har sålt som fasen

Medlem
Red Dead och GTA IV har sålt som fasen

Släpper i princip alla mina favorit titlar (BioWare har en del snajs för sig också).


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Släpper i princip alla mina favorit titlar (BioWare har en del snajs för sig också).

I agree !

Medlem

Ska förbi videoteket idag, tänke köpa Red Dead Då jävlar blire försäljnings siffror kan jag säga!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Ja, innan någon börjar snacka om girighet och annat trams. Här pratar vi grymma spel, precis som nämnt ovan. Dessa spel och Biowares spel är ju helt fantastiska och ger många timmars mys i soffan

Medlem

Agent då?


signatur

Meep!

Medlem

Som sagt... BRA spel säljer.

Medlem

GTA IV föll mig inte alls i smaken. Tyckte det var tråkigt, men Red Dead verkar skoj. Så det kommer bli ett köp.

Medlem

Ge oss RDR på PC


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Snälla!! Ge oss Red Dead Redemption till PC! SNÄLLA!!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Bara bra spel, inte undra på att de säljer bra!

Inaktiv

Jag hade offrat mitt högra ben för Red Dead Redemption för PC. Verkar sjukt jävla skoj!

Inaktiv

Det intressanta är att de säljer oerhört mycket i USA, 60-70% mot resten av världen. I och för sig är GTA IV en väldigt stark amerikansk titlel (tilltalar hemmapubliken).

Deras fördelning över platformarna de senaste 6 månaderna till sista april i år. Det gäller alla titlar de släppt.
* XBox 360: 42%
* PS3: 28%
* PC: 10%

Medlem
Skrivet av znokker:

I agree !

Du tycker att det lät bättre än "Håller med"?

Medlem

Ka-tschinnnnnnggggg!

Medlem

märks. red dead är typ slut överallt ... :/

Inaktiv

Grymt kul spel, speciellt RDR!
RDR dök upp i brevlådan igår, fick tag i limited edition från webhallen över en vecka efter releasen...

Medlem

beställde red dead i går så ska hämta det ikväll: ) hört mycket bra om det spelet: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

RDR kommer till PC;)

Inaktiv
Skrivet av lollipop_199:

RDR kommer till PC;)

Källa på det?

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av lollipop_199:

RDR kommer till PC;)

Källa på det?

Behövs det!? klart det kommer, om ca 6månader take or give ^^, men då lågupplöst och fördummat enligt konsollstandard ^^


signatur

Retro.

Inaktiv
Skrivet av Golvis:
Skrivet av Segas:
Skrivet av lollipop_199:

RDR kommer till PC;)

Källa på det?

Behövs det!? klart det kommer, om ca 6månader take or give ^^, men då lågupplöst och fördummat enligt konsollstandard ^^

Haha, ja det skulle väl vara det isåfall. I princip all konsolportning resulterar i ett haveri av dåliga kontroller och underliga grafikinställningar (om ens några).

Medlem

Önskar bara Rockstar kunde kombinera vettigt gameplay med sina storys nångång bara, samt lite skön multiplayer med scenario drivna matcher istället för random deatchmatch som är rätt patetiskt. Speciellt med kontroll och gameplay som GTA och RDR har. I övrigt sköna spel dock, även om RDR tappar rejält när man kommer till New Elisabeth.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

GTA IV var då det tråkigaste GTA spelet någonsin tyckte jag. Ush, var kul i någon timma sen hamnade den i hyllan och dammade, av sitt resterande liv.

Det låter inte som om att det är speciellt mycket...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Jag hade offrat mitt högra ben för Red Dead Redemption för PC. Verkar sjukt jävla skoj!

Billigare att lägga 2149 kr på ett Xbox 360 + Red Dead istället för att kapa benet kanske?

Medlem

GTA 4 var inget vidare alls, jag har iofs inte tyckts om GTA sedan det var i 2D. Red Dead är helt suveränt dock.

Medlem

gutt att man gav upp pc för flera år sedan o köpte en xbox istället då 90% av alla nya spel kommer till konsol firsthand


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Red Dead Redemption verkar bra, gillar R* RAGE engine och GTA IV var rätt bra. Dock skulle jag aldrig lira ett sånt spel på konsol, tycker att det är helt värdelöst där. PC är det enda rätta.

1
Skriv svar