Två filmer från Red Faction: Guerilla

Robot
Medlem
Två filmer från Red Faction: Guerilla

Förutom "Tanks", så såg jag inte en enda sak som sprängdes i småbitar. Nej, blir nog en flopp. Men jag hoppas på det motsatta!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag gillade verkligen det första Red faction - men demot till Guerilla till 360'n tyckte jag verkligen var supertråkig, och inte speciellt snygg. Synd!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Jag gillade verkligen det första Red faction - men demot till Guerilla till 360'n tyckte jag verkligen var supertråkig, och inte speciellt snygg. Synd!

Håller med om att första var riktigt kul men demot till detta kändes inge vidare. Visst, man kunde banka sönder det mesta vilket var kul en stund men även om världen var öppen och så så kändes valmöjligheterna väldigt få och enda motivationen till att fortsätta var att se hur stora saker man kunde spränga utan att stryka med själv.

/ LordDaimos

Medlem

Första spelet var ju kanon! Spelat igenom fleratalet gånger:D

Ser faktist inte ut som att väldigt mycket pajjar i omgivning, verkar heller inte bli några gropar i backen efter explosioner eller någonting sånt:(
I första kunde man ju iaf göra tunnlar hit och dit!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Jag gillade verkligen det första Red faction - men demot till Guerilla till 360'n tyckte jag verkligen var supertråkig, och inte speciellt snygg. Synd!

Så sant så,,demot sög, och inte längtar jag efter fullspelet inte. Gillade även det 1a spelet.

Medlem

gillade demot, men att gett upp helt att man kan förstöra mark är ju dåligt. Red faction handlar ju om att man kan förstöra allt! och då den större delen av RF:G yta är just mark, så är det synd. Bara glest med lite byggnader här o var.

Hade ju varit perfekt om man hade en kontors bana eller nått i multiplayer.

Medlem

Den här nyheten blev postad 13:37 xD


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Första spelet var riktigt skoj, men det här. Nah.

Medlem

Till sättet påminde filmerna väldigt mycket om de som fanns till/i The Godfather II. Hur som helst instämmer jag med de flesta här, det första spelet var skoj, detta verkar lite si så där...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Demot tyckte jag var ganska underhållande det kan nog bli ganska kul ifall om det är lika kul att krossa saker genom hela spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Tror eller hoppas att det blir något bra av detta för demot var ju svinkul med allt man kunde förstöra, frågan är ju bara den om det fortsätter vara lika kul som Hb15 påpekade. Lite slött att det inte går att spränga upp en krater, men annars så.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
1
Skriv svar