Labbrapport från Bionic Commando

Robot
Medlem
Labbrapport från Bionic Commando

Det pirrar i mina bionära muskler!


signatur
Medlem

Förhands boka det för några dagar sen ser fram emot att sätta tänderna i detta spel

Medlem

Ska inhandlas så snabbt som möjligt! Ser så skoj ut, och rörelserna i demot var riktigt nice.

Medlem

Pixelmania igen när man tittar på stream varianten, snälla FZ fixa det här. Varenda film jag sett på senaste tiden på fz är så pixliga att det finns bara en sak man kan göra, ladda ner filmerna?? Det är väl inte meningen?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Pixelmania igen när man tittar på stream varianten, snälla FZ fixa det här. Varenda film jag sett på senaste tiden på fz är så pixliga att det finns bara en sak man kan göra, ladda ner filmerna?? Det är väl inte meningen?

Jag har haft samma problem. Det är synd att det är så för i övrigt är stream-tjänsten perfekt. Många andra hemsidors streamar är inte pixliga så förstår inte varför fz är det.

1
Skriv svar