Mer krypskytte-information - spionsköld

Robot
Mer krypskytte-information - spionsköld

Haha klockrent igen8)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

"Så spionen som försöker hugga dig får 10 000 volt rakt i ringmuskeln" hahahahaha, ni på FZ är så söta så

Medlem

HAHA! Detta kommer bli sååå kul. Älskar snipern.

Inaktiv

jag förstår mig inte riktigt på dem som tycker att pilbågen och den här uppdateringen är tafatta.Jag älskar den här uppdateringen,så klockren!

Medlem

Jävla spioner. DÖ!


signatur

Rawr

Medlem

I vilken bil har dom hittat bateriet som ger ut 10 000 volt? Mitt batteri låg på 12 volt sist jag kollade... ^^

Medlem

Sist jag kollade så respawnade man inte efter att man dött heller :). Men man kan transformera upp 12V till en massa volt med minskad strömstyrka som följd.

Inaktiv
Skrivet av m0rfar:

Sist jag kollade så respawnade man inte efter att man dött heller :). Men man kan transformera upp 12V till en massa volt med minskad strömstyrka som följd.

... förutsatt att vi leker med växelström och... hoppsan, det är ett batteri vi pratar om

Medlem

haha roflcats mkt nice grejj o ha imo pga spy backstab deathsen som man rakar ut for som sniper

Medlem

Nice att vi snipers äntligen får bättre skydd mot äckliga spy barn.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bah, hatar snipers i alla FPS. Å andra sidan hatar jag spioner mer... har mycket hat i mig känner jag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hat är bra att ha i TF2, då fraggar man bättre :P. Men jag håller med snipers är trista för dom är bara irriterande. Spioner kan ju visserligen fixa bort sentries osv, men verkar oftast bara springa runt och backstabba istället. Team i Team Fortress verkar få mindre och mindre betydelse.. Plus att fler achievements borde handla om att verkligen vinna kartor och inte bara fixa frags på olika sätt. Spelade en 30 minuters ctf igår och på 10 minuter var det ingen som ens försökte ta en väska i någondera laget när det stod 1-0 i caps. Alla var upptagna med att fraggla.

Inaktiv

Najs


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem

Yaj, men om man måste byta ut kulsprutan för skölden så blir man dödad om en scout kommer, vilket catch 22.

Medlem

Spelet blir bara bättre o bättre.

Medlem

Jag förstår inte... Har man skölden på ryggen hela tiden eller så spionen inte kan hugga dig där bak???

Och tar denna bort kulsprutan så är man ju jävligt död om en scout kommer rusande mot en och man har bara snipern...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av m0rfar:

Hat är bra att ha i TF2, då fraggar man bättre :P. Men jag håller med snipers är trista för dom är bara irriterande. Spioner kan ju visserligen fixa bort sentries osv, men verkar oftast bara springa runt och backstabba istället. Team i Team Fortress verkar få mindre och mindre betydelse.. Plus att fler achievements borde handla om att verkligen vinna kartor och inte bara fixa frags på olika sätt. Spelade en 30 minuters ctf igår och på 10 minuter var det ingen som ens försökte ta en väska i någondera laget när det stod 1-0 i caps. Alla var upptagna med att fraggla.

Hur lätt är det o fånga väskan när man inte ens kommer fram halvvägs?... då blir det ju att man försöker nöta sig framåt med frags.

Samma med sentrynest som är nästan omöjliga o sappa

Sa jag föresten att jag gillar cp mest

P.S Let the backstabbing begin när alla nu kommer vara snipers fast akta för bilbatterin:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

När man kollar på sidan idag så är det spy uppdatering!? har de lurat oss alla och ska uppdatera spy istället?

Edit: Vad jag förstått när jag kollat runt lite är att både Spy och Sniper får nya saker.Hoppas

jepp sett det med :D... folk på steam forumet har gjort en dag 5 där engin har slagit ner spy med sin skiftnyckel gissningsleken är i full gång


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar