Moddverktyg till Left 4 Dead

Robot
Avstängd
Moddverktyg till Left 4 Dead

Lite fel fakta fel i spelinformation då :p.

Sweet att de äntligen kommer modverktyg. Jag har redan världens bästa mod idé!

Medlem

YEEEEEEEEES!!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Frääääänt!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Undra hur lång tid det tar innan en Dawn of the Dead-version görs.

Medlem

äntligen! det var därför jag köpte l4d! MODDA!!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Undra hur lång tid det tar innan en Dawn of the Dead-version görs.

En kampanj baserad på gallerian (+ lite mer) är redan under utveckling av ett antal personer, och går under namnet Dead Before Dawn. Darth_Brush påbörjade utvecklingen till HL2-modden No More Room in Hell men har sedan dess flyttat över arbetet till Left 4 Dead. Nu när SDK:n har släppts lär arbetet säkerligen gå betydligt mycket snabbare än vad det har gjort tidigare.

Left 4 Dead Mods agerar huvudsaklig informationskälla för projektet, så vill ni ha nyheter om kampanjen är det bäst att ni lägger till den sidan i era bokmärken. Finns en hel del nyheter publicerade sedan tidigare. I den senasten får vi se lite rörligt material och höra just Darth_Brush prata lite kort om kampanjen.

Jag äger själv inte spelet, då jag har tyckt att man får alldeles för lite material för pengarna. Men nu när SDK:n har släppts lär det säkerligen ploppa fram en hel del användarskapta kreationer, vilket höjer värdet på spelet en hel del. Får se om modd-community:n tar fart och börja växa, eller om det bara faller platt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Jaa, äntligen. håller på att lära mig detta nu. Fz borde göra en egen liten guide med tips och sådant till editorn, Hade vart kul:)

Medlem
Skrivet av jeppe95:

Jaa, äntligen. håller på att lära mig detta nu. Fz borde göra en egen liten guide med tips och sådant till editorn, Hade vart kul:)

Det är inge svårt bara man kommer igång. Kolla runt lite och tro mig, det finns jätte många guider på hur man gör.

Men detta är grymt bra hoppas man får ork och tid så man kan testa


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av kebbe:

Undra hur lång tid det tar innan en Dawn of the Dead-version görs.

En kampanj baserad på gallerian (+ lite mer) är redan under utveckling av ett antal personer, och går under namnet Dead Before Dawn. Darth_Brush påbörjade utvecklingen till HL2-modden No More Room in Hell men har sedan dess flyttat över arbetet till Left 4 Dead. Nu när SDK:n har släppts lär arbetet säkerligen gå betydligt mycket snabbare än vad det har gjort tidigare.

Left 4 Dead Mods agerar huvudsaklig informationskälla för projektet, så vill ni ha nyheter om kampanjen är det bäst att ni lägger till den sidan i era bokmärken. Finns en hel del nyheter publicerade sedan tidigare. I den senasten får vi se lite rörligt material och höra just Darth_Brush prata lite kort om kampanjen.

Jag äger själv inte spelet, då jag har tyckt att man får alldeles för lite material för pengarna. Men nu när SDK:n har släppts lär det säkerligen ploppa fram en hel del användarskapta kreationer, vilket höjer värdet på spelet en hel del. Får se om modd-community:n tar fart och börja växa, eller om det bara faller platt.

Tyvärr så är de remake från Dawn of the Dead remaken som är lite synd.
Dock så passar väl remakes "Zombies" in lite bättre.

Medlem

ÄNTLIGEN!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Sweeeeeeeeeeeeet!

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Tyvärr så är de remake från Dawn of the Dead remaken som är lite synd.
Dock så passar väl remakes "Zombies" in lite bättre.

Mjo, det stämmer. Men precis som du säger så gör sig remaken antagligen bättre i spelform än originalet. Själv tycker jag att däremot remake:n är fruktansvärt bra, för att vara en remake. Brukar ju normalt bara bli pannkaka av såna projekt, men Snyder lyckades riktigt bra om du frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det var på tiden, seg vavle som vanligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar