Osäker framtid för Castlevania-film

Robot
Inaktiv
Osäker framtid för Castlevania-film

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Nu kan jag pusta ut.

Medlem

Jag har en känsla av att detta är en god nyhet. Filmer baserade på spel brukar bli ungefär lika bra som spel baserade på filmer.

Medlem

Bästa nyheten på väldigt länge.

Medlem

hmmm...om paul boppade av måste det ha varit ett bra manus. Han gjort sig känd att sexuellt våldföra sig på riktigt bra ideer.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

synds att det blev inget men ja, jag tror filmen skulle vara dålig...men skulle ändå se hur den blev....baah, får väl vänta på nya castlevania spel igen och helst inte för Nintendo DS.....


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Äh, då drar jag till de mindre rumsrena kanalerna och går på date med Irene Maiden.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Som sagt är nog detta en bra nyhet.
Skulle inte vilja se castelvania dras ner i gropen med de flesta andra spelfilmer som har gjorts.

Medlem

Som den språknazist jag är (eller åtminstone vill framstå vara) så måste jag fråga om framtiden är ovis eller oviss

Nyheten i sig är kanske bra? För senaste exemplet på spel till filmtolkning man såg (Max Payne) var ju inte alls lyckad... "What just happened" var ju nästan lika dålig.

1
Skriv svar