Mer om Natural Selection 2

Robot
Medlem
Mer om Natural Selection 2

Den teasern var smask jävlar iaf!:D
Så de ska bli ett helt spel av skiten nu:D trodde jag aldrig!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Special edition versionen beställd!!! har lirat NS sen 2002 så de e gött med en liten uppdatering av de visuella.

Medlem

Behöver man en mus!? ne nu jäklar har tekniken gått långt.

Ne men detta är ju något man verkligen kan se fram emot iallafall.

Medlem
Medlem

har aldrig hört talas om.. älskar hl/hl2 och alla moddar osv. Det har gått så pass långt att jag har svårt o gilla andra fps bara för att det inte känns "hl". är detta nån hydrid mellan fps och rts eller? lät så i nyheten. ska glo lite gameplay på youtube nu tror jag.

ps. det saknas ett ord i 2a meningen 3e stycket. Flåt om jag är petig, men jag är ju tvungen o läsa om och tänka till när det är så. ^^

Medlem

Minst sagt smaskigt. Man borde dra igång en tråd här i forumet angående en FZ NS2-klan, tycker jag nästan! Det skulle sitta, det!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Bokar jag det nu så har jag inte pengar till cigg fyfan är jag i helvetet nu igen.

Använder sig av LUA kod så jag som nuförtiden spelar custom på NS1 är glad.

Medlem

går fortfarande inte att ladda ner det på steam D: får ta och installera gamla NS1 igen ^^

Medlem

Konstigt att det inte går att ladda ner eller? Det kommer ju inte ut förän i höst...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Var är det förbokningsbart på STEAM? Inget skyltar om att det ens finns i deras databas. Inte ens sökmotorn deras hittar något.

Medlem

Nä inte på Steam, på deras hemsida. Gör om gör rätt!

Medlem

Bästa modden till HL och spelet som fick mig att fastna i PC spels träsket..

Givet köp!


signatur

//mvh

Medlem

åh va sweet, har väntat på det här forverer, lirade ns som en tog för några år sen, och 2an har man bara väntat på men det har ju inte direkt hänt så mycket på länge, men nu äntligen teaser och releasedatum !!! kan de bli bättre?

Inaktiv

Fantastiskt. Att de var så pass nära release (okej, det finns ju alltid förseningar, vi får se) trodde jag faktiskt inte. Det gick så slött hela tiden och verkade vara så ofantligt mycket velande att man tappade intresset mer och mer, och så till slut när de annonserade motorbytet tänkte jag bara "jaha, några års väntan till". De måste ha arbetat hårt. Tyvärr betyder ju det att NS2 kunde varit ute för länge sedan vid det här laget om de legat i från början och släppt det till den motor det ursprungligen var tänkt, men men...

Världens bästa FPS får snart en uppföljare, det är magiskt! Onosen ser fläskigare ut. Oj!

1
Skriv svar