Nya Brothers in Arms mässfilmat

Robot
Medlem
Nya Brothers in Arms mässfilmat

Den här måste ni bara se, underbara effekter och mysig ww2 stämning...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Den här måste ni bara se, underbara effekter och mysig ww2 stämning...

Ja det här var gött, nu blev man sugen på att lira BiA


signatur
Medlem

Så jävla grymt spel !! Kan ju bara tänka mig Ro på UE3

Medlem

Red Orchestra ja... längtar och hoppas 8)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Som den ww2 fanatiker man är så fick man byta kalsipper efter att ha sett detta (iofs, har fått klagomål på gul/bruna fläckar redan..förstår inte varför folk inte förstår sig på konst!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Huh, såg att det släppts en film på mastiga 800 mb genom Live, samma innehåll som denna tro?

Inaktiv

hehehe....är det bara jag eller sköt han som en kratta


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Verkar asnice, bara att det inte verkade flyta till 100.

Medlem

Nej det flött inte bra samt att alla verkade skjuta kasst :D. Är det konsolspel eller PC som syns i filmen?

Inaktiv

Om ni sett trailers från tidigare spel i samma serie så märker ni att han som snackar inte har världens bästa aim....


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Är det konsolspel eller PC som syns i filmen?

Console


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skribent

Verkar vara lika tungt scriptat som sina föregångare.

Medlem

Jag gillade sekvensen när dom laddade den feta bössan Ser otroligt välgjort ut just den sekvensken med langa stora patronen och sätta i den

För övrigt är traliern ruggigt bra, hoppar till och ryser när den första smällen i leksaskaffären kommer Grymt bra!


signatur

Nämen!

Medlem

Kan ju alltid hoppas banorna är större än i ettan, vilket var det som förstörde hela spelet. Squads i all ära... men man fick ju inte använda någon taktik då man inte hade utrymme att vara taktisk på...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Kan ju alltid hoppas banorna är större än i ettan, vilket var det som förstörde hela spelet. Squads i all ära... men man fick ju inte använda någon taktik då man inte hade utrymme att vara taktisk på...

Tror iofs inte man brukar ha mycket utrymme att vara taktiskt på i stadsstrider..

Och jag håller med (vem det nu än var) att när dom laddar och skjuter med 8.8cm kanonen ser helt jävla nice ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Ser lovande ut! Jag hoppas bara att det nån gång kommer att gå så att tyskarna försöker flanka en själv också.

Medlem

Ankh nej, men du har heller inte en osynlig vägg som hindrar dig från att klättra över ett staket osv. BiA skulle ju vara så taktiskt osv, men det vara bara en snitslad bana där man bara kunde gå åt ett håll hela tiden, dvs den taktiska biten försvann väldigt fort.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Jag höll på att få krupp av hur de höll på och gastade. De påstår bland annat att synliga händer, fötter och bröstkorg skulle vara nytt. Om jag inte missminner mig så hade bland annat OFP samma sak och det kom ut för över fem år sedan. Det finns förövrigt massa exempel på spel där man kan se sin egen kropp förutom OFP, men OFP är det äldsta spelet jag kom att tänka på.

Snacka om att de här killarna inte spelar spel eller ljuger så att det skvätter om det.

Medlem

Jo fyfan vad det hacka ibland vapnet hade ju ingen rekyl..

Skribent
Skrivet av Kattspya:

Jag höll på att få krupp av hur de höll på och gastade. De påstår bland annat att synliga händer, fötter och bröstkorg skulle vara nytt. Om jag inte missminner mig så hade bland annat OFP samma sak och det kom ut för över fem år sedan. Det finns förövrigt massa exempel på spel där man kan se sin egen kropp förutom OFP, men OFP är det äldsta spelet jag kom att tänka på.

Snacka om att de här killarna inte spelar spel eller ljuger så att det skvätter om det.

Tror Tresspasser var ett av de tidigaste FPS:en med synlig kropp... bysten syntes i alla fall

http://www.mobygames.com/game/windows/trespasser-jurassic-par...

Medlem

tycker endå det verkar så jävla härligt. älskar ww2 och detta upplägg gillar jag orkar inte med för mycket taktik detta är kaon ettan va också skit kul

1
Skriv svar