Demo av Secret Files: Tunguska hos FZ

Robot
Medlem
Demo av Secret Files: Tunguska hos FZ

vad e koden till datorn? 2,3,?,?
såna här spel e roliga

Medlem

om ni vill veta koden PMa mig

storyn verkar bra och det är ett äventyrsspel som på den gamla goda tiden.

Medlem

länk till demot ? orka sånt här flash tjafs

Medlem

Sämsta hemsidan någonsin hade dom.

Medlem

Gillar men inte deras hemsida så är nog risken rätt stor att man inte gillar spelet. Och i såfall är ju sidan faktiskt ytterst målgruppsanpassad.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

lol, skit i hemsidan o testa spelet ^^

Bab
Medlem

Jäkligt najs demo. Mycket välgjort äventyrsspel.

Koden till datorn va väll inte så svår att lista ut. Dom två första siffrorna och den sista har man ju direkt. Jag vet inte om man kunde få tag på den tredje men det var ju bara maximalt 5 gissningar där så... var ju bara att pröva sig fram.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Inaktiv

Räkna antalet hål i brunslocket.

Inaktiv

Jag har fastnat utanför museet när jag skall laga cykeln, vad skall jag patcha däcket med ?
Kan hända att jag inte plockade med mig allt från museet på kvällen innan!


signatur

[http://www.rabarbersquad.se/]
[En kravlös community för weekend gamers]

Medlem
Skrivet av Crazy Onion:

Jag har fastnat utanför museet när jag skall laga cykeln, vad skall jag patcha däcket med ?
Kan hända att jag inte plockade med mig allt från museet på kvällen innan!

När du fyllt däcket me luft o hittat hålet så e de bara o limma på handsken o sätta den på däcket.

Inaktiv

Ursäkta om det är spoilers för somliga:\

Skrivet av Fargo:

När du fyllt däcket me luft o hittat hålet så e de bara o limma på handsken o sätta den på däcket.

Ahhh...ok nu fixade jag det!
Men sen kommer jag ingen vart med kameran , bara valsar runt utanför museet eller i huset, kan inte fiska upp nyckeln ur akvariet!


signatur

[http://www.rabarbersquad.se/]
[En kravlös community för weekend gamers]

Medlem

Jag har i princip inte kommit någonstans alls... Har hittat killen i statyn, nu vet jag inte alls vad man ska göra?

Medlem
Skrivet av Crazy Onion:

Ursäkta om det är spoilers för somliga:\

Skrivet av Fargo:

När du fyllt däcket me luft o hittat hålet så e de bara o limma på handsken o sätta den på däcket.

Ahhh...ok nu fixade jag det!
Men sen kommer jag ingen vart med kameran , bara valsar runt utanför museet eller i huset, kan inte fiska upp nyckeln ur akvariet!

Bäst att inte göra om det då:

Du har ngt som du kan sätta in i kameran för att få igång den

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Bäst att inte göra om det då:

Du har ngt som du kan sätta in i kameran för att få igång den

Hehe...inte vad jag kan se, vad menar du ?


signatur

[http://www.rabarbersquad.se/]
[En kravlös community för weekend gamers]

Inaktiv

jag har också ett problem, ska salta lille kissens matskål, men måste ställa vattnet någonstans först, var?

Medlem
Skrivet av Crazy Onion:
Skrivet av Fargo:

Bäst att inte göra om det då:

Du har ngt som du kan sätta in i kameran för att få igång den

Hehe...inte vad jag kan se, vad menar du ?

Batterierna

Förstår inte vad Aresz menar :<

cxl
Medlem
Skrivet av Aresz:

jag har också ett problem, ska salta lille kissens matskål, men måste ställa vattnet någonstans först, var?

Vattnet finns redan inuti huset.

Inaktiv

hur menar du? i min inventory har jag en skål med vatten, o det går inte att salta maten utan att jag måste göra något först

Medlem
Skrivet av Aresz:

hur menar du? i min inventory har jag en skål med vatten, o det går inte att salta maten utan att jag måste göra något först

Ge katten ngt o äta, salta denna mat o den kommer att gå in i huset efter vatten

Medlem

^^^
går ju inte, hon säger att man behöver använda katten till något


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

^^^
går ju inte, hon säger att man behöver använda katten till något

Du vill höra vad snubben i huset säger, men katten är den ende som kan komma in, right? Tänk efter -- hur kan du förvandla den till en toppmodern spioncyborg?

För övrigt var detta en mycket positiv överraskning. Pusslen var alldeles lagom svåra: inte för uppenbara, men inte heller omöjliga utan guide. Ett givet köp för min del


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

vart hittar jag batterierna?


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

dkd
Medlem

Hur får man ner mobilen från trädet? ><


signatur

Ehe.

Medlem
Skrivet av PiGGeZ:

vart hittar jag batterierna?

Har du plockat upp allt i pappans hus och undersökt allting i ditt inventarie närmare? Vad brukar innehålla batterier?

Skrivet av dkd:

Hur får man ner mobilen från trädet? ><

Du behöver en håv -- och sådana består av skaft, stomme och behållare.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Det svåraste jag tyckte var hur man ska göra för att få hem spelet från Fragzones filarkiv, har jag glömt att titta bakom någon tavla eller nått för sidan hittas inte hur mycket jag än klickar på ladda hem.

Kanske ska räkna hålen igen


signatur

Det var inte jag...

Skägg.
10 Chambers

Haha, nice one NeoOhm...


signatur
Medlem

Kan nån förklara det med mobilen i trädet lite mer klarar inte de!! tack i förhand


signatur

¯\_(ツ)_/¯

1
Skriv svar