Civilization-samlarbox i oktober

Robot
Civilization-samlarbox i oktober
Medlem
Civilization-samlarbox i oktober

Boxshot!


signatur

system: online

Medlem

Om jag inte redan hade i stort sett alla så hade jag nog köpt den.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ett givet köp även om man har en del av dom redan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

CIV serien är något för tung för mig, jag är mer en Total War människa, dock är man sugen på boxen. Skulle se fint ut i hyllan. mums...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

CIV serien är något för tung för mig, jag är mer en Total War människa, dock är man sugen på boxen. Skulle se fint ut i hyllan. mums...

What? Allvar?? Vad meningslöst att lägga ner 500:- på en låda


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja alltså, om jag köper det så blir det inte enbart för boxens skull utan för att jag vill ge mig i kast med spelet. Dock kanske senare i livet då man har mer tid. CIV blir man inte klar med på en kvart precis


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Ja alltså, om jag köper det så blir det inte enbart för boxens skull utan för att jag vill ge mig i kast med spelet. Dock kanske senare i livet då man har mer tid. CIV blir man inte klar med på en kvart precis

Ahh hehe tyckte väl det lät lite underligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar