Mastig intervju om BioShock

Robot
Medlem
Mastig intervju om BioShock

Bioshock = Det fetaste spelet ever, jag kommer köpa det direkt när det kommer ut, tänker spela det till jag dör.

Medlem

Håller med dig 100%!

Medlem

Extremt intressant att läsa, de verkar ha helt rätt inställning till FPS-genren.

Jh
Medlem
Skrivet av kebabfavorit:

Extremt intressant att läsa, de verkar ha helt rätt inställning till FPS-genren.

Ja verkligen.. synd att fler inte har den inställningen.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Innovation i FPS genren? OMG, drömmer jag? Är denna ambition verklig! My god, finns fortfarande spelutvecklare som vågar skapa något nytt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Låter lovande - var evigheter sedan man spelade Bioshock, undrar om det är svårt att få itag den gamla versionen (kan fan inte komma på namnet)..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey
Skrivet av Ankh:

Låter lovande - var evigheter sedan man spelade Bioshock, undrar om det är svårt att få itag den gamla versionen (kan fan inte komma på namnet)..

Tror nog knappast du spelat Bioshock... System Shock 1/2 kan du ju dock haft turen att få spela

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Ankh:

Låter lovande - var evigheter sedan man spelade Bioshock, undrar om det är svårt att få itag den gamla versionen (kan fan inte komma på namnet)..

Tror nog knappast du spelat Bioshock... System Shock 1/2 kan du ju dock haft turen att få spela

Det var det jag menade - därav slutkommentaren

Edit: Oh yes, jag vet att det inte är samma spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar