Bullet Witch avbildat

Robot
Medlem
Bullet Witch avbildat

Hahaha, ser väldigt töntigt ut kolla bara på vapnet :/

Medlem
Skrivet av chains:

Hahaha, ser väldigt töntigt ut kolla bara på vapnet :/

Håller med, ser så där tråkigt ut som bara japsar kan åstakomma. När ska de lära sig att helt ologiska utsmyckningar på vapen/fordon/byggnader/kläder etc bara är skitlöjligt?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Töntigt ut? Allt från Japan ser töntigt ut! Men det verkar som bilderna har tagits med MS Komponent kabel. Färgerna blir så fula, man ska ha antingen RGB kabel, eller monster´s komponent kabel. Då blir färgerna fina...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Om man ska döma efter de gameplay filmer jag sett så ser det faktiskt riktigt roligt ut. Det verkar bli röj på hög nivå.

Medlem

Mullet Bitch!

Medlem

Finns en del videos här. http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/bulletwitch/media.h...

Gamespot hade med det på OntheSpot för ett tag sedan. Visst det såg bra ut, men gameplay led väldigt at
taskig bandesign.
Man kunde ibland gå igenom soptunnor medans mam fick hoppa över mindre saker för att komma fram.
Dom spelade den Japanska versionen har jag för mig.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Varför kan japaner omöjligt komma på vettiga namn? Vad är grejen med alla solid snake, big boss, bullet witch mm mm ad infinitum?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Simulacra förmodliegn låter det mycket bättre på Japanska, och tappar mycket i översättningen.

Men asiater verkar ha en stor förkärlek till små flickebarn med vapen som är 10 ggr så stora som dem själva.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar