Mafia II-demo planerat

Robot
Inaktiv
Mafia II-demo planerat

Trevligt med ett demo, dom börjar tyvärr bli ganska sällsynta nuförtiden.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Längtar! Har redan förhandsbokat detta!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Bra. Jag börjar bli less på att det släpps spel som man måste betala 400+ kr för (600~ kr om det är till konsol) och sen kan det vara ren skit. Inte konstigt att folk laddar ner spel när det inte ens kommer ett demo, slappa spelutvecklare.

Medlem

Behövs ingen demo för att övertyga mig när det gäller Mafia 2.

Medlem

Bra då får jag veta om min dator klarar Mafia II gooot!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Trevligt med ett demo, dom börjar tyvärr bli ganska sällsynta nuförtiden.

Absolut, det är väldigt positivt med demoversioner. I just detta fall dock så är demot irrelevant då det varit ett givet köp sen det utannonserades för mig

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Vapendragaren:

Trevligt med ett demo, dom börjar tyvärr bli ganska sällsynta nuförtiden.

Ja i alla fall poe PC.

Medlem

Låter trevligt, kan bidra till att jag köper det här spelet istället för att ladda ner det

Medlem

Skönt med en vettig utvecklare, brukar återspegla sig i bra spel också!

Medlem

Naaaaj med demo!

Medlem

Helt rätt... ge oss rätten till att prova på spelet eller så skiter vi i att köpa det.

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Vapendragaren:

Trevligt med ett demo, dom börjar tyvärr bli ganska sällsynta nuförtiden.

Absolut, det är väldigt positivt med demoversioner. I just detta fall dock så är demot irrelevant då det varit ett givet köp sen det utannonserades för mig

/ LordDaimos

Ja egentligen spelar inte demot någon större roll för mig heller gällande Mafia 2, älskade ettan så skulle köpa detta även om det fick 1/10 i alla recensioner.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Trevligt! Det kommer alldeles för få demosar nu för tiden...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

längtar tills detta spelet kommer. och att det kommer demo är bara bättre

Medlem

Vilken tur, då 'kanske' man kan bli övertygad om ett köp.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Måste vara najs för utvecklarna när ettan blir en sådan hit att det garanterar försäljning av uppföljaren, hehe. Men jo tack, ett demo är trevligt.

Medlem

Som någon skrev, Mafia 2 är ett givet köp. För min del handlar det bara om ifall jag köper det direkt eller om jag väntar tills jag satt ihop nästa dator. Rullar demot acceptabelt på den nuvarande datorn så blir det köp direkt.

Jag ser demos lite som en kvalitetsstämpel, vågar en utgivare släppa ett demo så är de förhoppningsvis tillräckligt säkra på sin produkt av en anledning.

Medlem

Det här spelet blir säkert hur trevligt som helst, jag har en känsla i ryggmärgen att jag borde köpa det när det kommer.

1
Skriv svar