Supreme Commander-dubbel

Robot
Medlem
Supreme Commander-dubbel

Gif me


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Javisst, har du msn?


signatur
Medlem
Skrivet av aar88:

Javisst, har du msn?

Försök inte vara lustig, pojkvasker.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av aar88:

Javisst, har du msn?

Försök inte vara lustig, pojkvasker.

Betan äger iallafall.


signatur
Medlem
Skrivet av aar88:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av aar88:

Javisst, har du msn?

Försök inte vara lustig, pojkvasker.

Betan äger iallafall.

wtf?! har du betan....det låter riktigt trevligt. vill du dela med dig?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Filmerna på IGN var inte helt fel:
"Jo, vi gjorde en undersökning som visade att en eller två kärnvapen var rätt så ballt, fast ett dussin eller så var ännu häftigare"

Detta bara måste införskaffas med nytt grafikkort,
jag tror att mitt 9800 Pro kommer att grina


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag fick en nyckel till BETA-testningen, men ngt buggar sig så jag kan inte få ned det från Fileplanet...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Min dator blir ledsen av att se bilderna. Men det verkar ruskigt bra. Hoppas AI'n är kul att spela mot i singleplayer och inte bara scriptad att skicka x tanks var 5:e minut som 99% av alla RTS spel verkar vara i single player. Dock ligger ju alltid det stora djupet i multiplayer så klart men vill kunna spela singleplayer med ibland...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av aar88:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av aar88:

Javisst, har du msn?

Försök inte vara lustig, pojkvasker.

Betan äger iallafall.

Föruto att UIt tar upp 50% av skärmen vilket suger.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av aar88:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av aar88:

Javisst, har du msn?

Försök inte vara lustig, pojkvasker.

Betan äger iallafall.

Föruto att UIt tar upp 50% av skärmen vilket suger.

De fixar nog det, förhoppningsvis.


signatur
Medlem

Man behöver ingen key, man kan cracka det så man kan lira lan och sandbox. fast man kanske inte får snacka om sånt på fz

Medlem

Århundradets jävla spel.


signatur
Medlem
Skrivet av peteh:

Man behöver ingen key, man kan cracka det så man kan lira lan och sandbox. fast man kanske inte får snacka om sånt på fz

vilket är bra då man inte ska främja piratkopiering. Det förstör både för spelutvecklarna och oss ärliga konsumenter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hmm... lite udda att man kan spela över LAN och sandbox. Många betor kör väl internet only för att kunna motverka piratkopiering (antar det iaf).

Medlem

Det kommer att bli så bra, så bra. TA är i mina ögon fortfarande det bästa RTS:et som gjorts vilket är helt otroligt med tanke på att det har nästan tio år på nacken.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av peteh:

Man behöver ingen key, man kan cracka det så man kan lira lan och sandbox. fast man kanske inte får snacka om sånt på fz

vilket är bra då man inte ska främja piratkopiering. Det förstör både för spelutvecklarna och oss ärliga konsumenter.

Nu handlar det dock om en beta. Någonstans får vi nog försöka dra gränserna

För mig laggade brevet om betan till Supreme Commander av någon anledning så jag fick den dagen efter, och då var ju alla nycklar redan borta. När det handlar om en "subscriber only" beta från Fileplanet så tror jag nog man kan ladda ner dem "olagligt" med gott samvete..

1
Skriv svar