Z-TV startar eget datorspelsprogram ikväll

Robot
Z-TV startar eget datorspelsprogram ikväll
Medlem
Z-TV startar eget datorspelsprogram ikväll

22:00... 22:00... 22:00... 22.00... fan måste komma ihåg det på något vis och tappat bort mitt program som poppar medelanden när jag har lust. Wääääääää


signatur

osv.

Medlem

wiiiiii
äntligen ett spel program..
tyckte dock om retro på kontroll..
tycker det är synd att gubbarna på svt inte fattade hur man gör spel program för gamers..

Medlem

Bah, synd att det handlar om E-sports bara, hade varit kul med recensioner och sånt med.

Medlem

Saknar kontroll.
Förutom kändisinslagen tycker jag att det var ett trevligt program. Okejdå kanske lite väl mycket handhållet "kånsål" snack också, men annars tummen upp.

Medlem

tycker dom kan lägga det på 6:an istället, dom inser nog inte hur många tittare dom kommer få.. med tanke på att programmet reklameras på FZ och FB.

Det är vad jag tror.

Inaktiv

Äh, det stavas ju P-fjorton-Y


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Hoppas dom visar mer än bara CS-matcher. Lite CoD, BF eller nått annat spel, det behöver inte ens vara FPS-spel.


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Inaktiv

Får inte missa, kollar ändå väldigt sällan på tv.

Edit: Vänta nu, blev inte ZTV, TV6? :S

Kollade på www.tv.nu men hittar bara Being Bingo.


signatur
Inaktiv
Skrivet av aar88:

Får inte missa, kollar ändå väldigt sällan på tv.

Edit: Vänta nu, blev inte ZTV, TV6? :S

Kollade på www.tv.nu men hittar bara Being Bingo.

kan inte heller hitta något om ztv går man in påp ztv.se så är de bara musik i deras porgarm tablå

Medlem

Z-tv har jag inte längre.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Får hoppas de visar lite q4, och inte bara CS

Medlem

tvsidan.com hade faktiskt med programmet i sin tablå i varje fall.

Info:
Under fem halvtimmesprogram kommer våra tittare få bekanta sig med Nordens bästa gamers.

Medlem

Hmm. Gick inte det här programmet eller ett liknande program på Tv4+?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

någon får rippa från ztv då knappt någon har den o skicka upp en torrent någonstans

Inaktiv

Intressant att se att Z-TV lyckas rapportera om E-Sport men inte FZ. Ja, FB existerar men de följer bara CS.

Medlem

Tävlingar i CS är inget jag är intresserad av.

Medlem

typisk att dom tog bort ZTV och istället fick man TV6


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Meh, det finns ju visst med i tablån, och dessutom tipsade jag er om detta långt tidigare, fast det tipset verkar som vanligt har "försvunnit".
Aja, ni fick upp en nyhet till slut iaf. Får se hur TV-programmet blir bara. Har ju en hel del förhoppningar, då jag själv var med som domare i ett av spelen. Förhoppningsvis tänder det ett riktigt spelintresse, så att idioterna på SVT lägger in en storsatsning på datorspelande (och då inte bara casual gamers). Kan de mångla ut tips-extra-program och pokerprogram till höger och vänster, borde den absolut största hobbyn i landet verkligen finnas med också.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Mson:

någon får rippa från ztv då knappt någon har den o skicka upp en torrent någonstans

Du kan kolla på ZTV på webben redan http://www.ztv.se/

Medlem

*wiiiiii
äntligen ett spel program..
tyckte dock om retro på kontroll..
tycker det är synd att gubbarna på svt inte fattade hur man gör spel program för gamers.. *

lol äntligen ett spel program.

har folk ingen koll alls, det gick ju ett bra spel program på tv400. såg ett avsnitt för ett tag sen,
vet inte om dom kör det nu.

bra var det iallafall och vad det hette,,, heter minns man inte

Medlem
Skrivet av Strogge:
Skrivet av Mson:

någon får rippa från ztv då knappt någon har den o skicka upp en torrent någonstans

Du kan kolla på ZTV på webben redan http://www.ztv.se/

Vi är hemskt ledsna, men du kan endast se ZTV live om du befinner dig i Sverige.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av Strogge:
Skrivet av Mson:

någon får rippa från ztv då knappt någon har den o skicka upp en torrent någonstans

Du kan kolla på ZTV på webben redan http://www.ztv.se/

Vi är hemskt ledsna, men du kan endast se ZTV live om du befinner dig i Sverige.

Prova öppna: mms://qstream-live.qbrick.com/05383live20061031 direkt i mediaspelaren och se om det funkar istället.

Medlem

Funkade utmärkt att öppna me mediaplayer, tackar!


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv

klart besviken på programmet bara en jävla massa hoppande
dom får allt göra de bättre om detta ska slå stort i sverige

Inaktiv
Skrivet av zijn:

klart besviken på programmet bara en jävla massa hoppande
dom får allt göra de bättre om detta ska slå stort i sverige

Japp

Inaktiv

Urk, det var ingen höjdare. Skräpiga CS och larviga WC3 kombinerat med en rejält orutinerad programledare.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

"och ehh"

För kort, för hoppigt mellan spel och matcher och för stel kommentator/programledare. CoD2 matchen på som visas på Xover.tv är i alla fall intressant att se, plus att de har mycket bättre kommentatorer.


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Inaktiv

dom hade en söt tjej hade nog viljat se mera av hon än va de andra

Inaktiv

Tack Gud för att jag inte längre har ZTV. Svensk TV och datorspel går helt enkelt inte ihop och kommer inte göra på flera generationer. Allt är Sajbers fel.

12
Skriv svar