Budgetvarianten av PS3 blir utan Wi-Fi?

Robot
Budgetvarianten av PS3 blir utan Wi-Fi?
Medlem
Budgetvarianten av PS3 blir utan Wi-Fi?

värdelöst, blir väl som 360 core också i princip värdelös att köpa.

Inaktiv

Kommer definitivt att köpa den dyrare varianten på en gång, det blir billigare i slutändan.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Eller så köper man inte Sonys produkter alls.

Medlem
Skrivet av Rampager:

Eller så köper man inte Sonys produkter alls.

Har man råd och tycker den har bra spel är det väl självklart att man ska köpa den? Många verkar tro att det är alla människors rättighet att ha en konsol, men så kan jag upplysa dessa om är inte fallet. Har man inte råd så har man inte. PS2an var snor dyr när den släpptes, kring 5000:- vill jag minnas, ingen som klagade då, men nu har alla tydligen blivit riktigt bortskämda med alla möjligheter på nätet. Kan man få spel gratis så borde ju en konsol vara nästan gratis oxå!

Konstigt oxå att folk kan/kan tänka sig lägga ut 6000:- på värsting grafikkort till datorn, som sen är nästan värdelöst efter 2år. Här får man en maskin som kommer hålla minst 5-7år.... Och inte kan man göra något med grafikkortet som man inte kan med en dyr konsol. Tror det är lite som en fluga att hata Sony, förr var det CS som alla klagade på, men det hör man sällan idag, nu gäller det bara att basha Sony.

Så kommer vi till spelen och kontrollen. Ingen här har känt på kontrollen(provat sixaxis funktionen), ingen har provat ett av spelen, men alla svär på att de kommer suga hästballar... Visst är det synd att skakfunktionen försvinner, men sånt är livet, före vi provat sixaxis och sett vad den funktionen har för potential så tycker jag vi ska vara vuxna människor och uppföra oss därefter

Jag tänker åtminstonde testa PS3 före jag fördömmer den till skräphögen, så mycket har Sony iaf förtjänat genom att släppa två raka hits (ps & ps2). De har förtusan gett oss tonvis med bra spel, vad säger att de nu helt plötsligt ska sluta och istället leverera dynga?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

1
Skriv svar