Uppdaterad lanseringslista till Wii

Robot
Uppdaterad lanseringslista till Wii
Medlem
Uppdaterad lanseringslista till Wii

Finns ett par självklara *längtar*


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

oh najs! trodde inte zelda skulle finnas vid releasen.. hmm kanske ska skaffa mig ett Ex tidigare än planerat

Medlem

Själv vet jag inte om det blir någon wii, har blivit väldigt kräsen när det gäller grafik nu förtiden :<
Gamla spel kan jag spela som har ful grafik, men nya spel vill jag ska ha bra grafik. *Slår sig själv*
Men lär nog bli en Wii förr eller senare, måste ha Zelda.

Medlem

För mig blir det PC för grafik och Wii för partykonsol. Ser några spel som man kommer behöva köpa.

Medlem

Zelda TP är det ända spel som behövs i wintermörkret, allt annat kan vänta.


signatur

<3

6 spel jag är intresserad av där, toppat av Zelda: Twilight Princess, Trauma Center och Red Steel. Inte inkluderat Wii Sports som följer med konsolen.

Nästa år: Prince of Persia, Super Smash Bros., Metroid Prime 3 och Super Mario Galaxy. Med flera. Ser lovande ut, hoppas bara Nintendo klarar av att leverera den här gången

Medlem
Skrivet av urken:

Zelda TP är det ända spel som behövs i wintermörkret, allt annat kan vänta.

Är benägen att hålla med där faktiskt, hoppas bara det blir så bra som jag tror det kommer bli:)

Skrivet av Fr0gg0.:

Själv vet jag inte om det blir någon wii, har blivit väldigt kräsen när det gäller grafik nu förtiden :<
Gamla spel kan jag spela som har ful grafik, men nya spel vill jag ska ha bra grafik. *Slår sig själv*
Men lär nog bli en Wii förr eller senare, måste ha Zelda.

Ful grafik? Lågupplöst möjligen men ful...njaaa

Inaktiv

Håller med dig peter_lovgren... Snyggare Zelda har ingen annan skådat, samt att håller det 90 % av vad de har lovat så slår det i princip allt....

Glad att man kan lira GC spel på wii med, då slipper man köpa GC bara för wind waker <---- nöjd

1
Skriv svar