Dark Messiah-patch hos FZ

Robot
Medlem
Dark Messiah-patch hos FZ

"Noterat på spelets hemsida är att ett par problem med de högsta grafikinställningarna kvarstår. "

Noterat på spelets hemsida, <-- annars blir allt i ett, och felläses, som för mig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

"Noterat på spelets hemsida är att ett par problem med de högsta grafikinställningarna kvarstår. "

Noterat på spelets hemsida, <-- annars blir allt i ett, och felläses, som för mig.

Världen går under! Oh noooeeessss!

Medlem

hoppas de fixar till preformance problemen snart, blir tokig på den låga FPS:en, trots det fortsätter jag spelet spelet. Tyder på attd e fått till en bra spel känsla.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

dkd
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

"Noterat på spelets hemsida är att ett par problem med de högsta grafikinställningarna kvarstår. "

Noterat på spelets hemsida, <-- annars blir allt i ett, och felläses, som för mig.

Snarare ska det väl vara

"Noterat på spelets hemsida är, att..."

Asdasd.


signatur

Ehe.

Redaktör

Kommatering kan diskuteras tills tangetbordets usb-kontakt rostar...


signatur
Inaktiv

Fyter mycket bättre nu! Väldigt trevlig patch, nu kanske man kan ta och testa MP utan att bli irriterad.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Fyter mycket bättre nu! Väldigt trevlig patch, nu kanske man kan ta och testa MP utan att bli irriterad.

multiplayern patchar sig själv via steam. "den gjorde det redan i förra veckan"

Det är två olika utvecklare för SP och MP med

MP=Kuju SP=Arkane

Medlem
Skrivet av dkd:
Skrivet av KlosterKatten:

"Noterat på spelets hemsida är att ett par problem med de högsta grafikinställningarna kvarstår. "

Noterat på spelets hemsida, <-- annars blir allt i ett, och felläses, som för mig.

Snarare ska det väl vara

"Noterat på spelets hemsida är, att..."

Asdasd.

Touché, inte undra på att jag har IG i svenska


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Synd att man klarat spelet redan. Var tvungen att hasta igenom för att få tid med Neverwinter Nights 2.

Medlem
Skrivet av dkd:
Skrivet av KlosterKatten:

"Noterat på spelets hemsida är att ett par problem med de högsta grafikinställningarna kvarstår. "

Noterat på spelets hemsida, <-- annars blir allt i ett, och felläses, som för mig.

Snarare ska det väl vara

"Noterat på spelets hemsida är, att..."

Asdasd.

Man inleder inte en följdsats med att, antingen får du omforumela meningen eller tabort kommatecknet. Det är inget fel i att skriva meningen som skribenten gjorde, komma eller inte ändrar inte innebörden av meningen.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:
Skrivet av dkd:
Skrivet av KlosterKatten:

"Noterat på spelets hemsida är att ett par problem med de högsta grafikinställningarna kvarstår. "

Noterat på spelets hemsida, <-- annars blir allt i ett, och felläses, som för mig.

Snarare ska det väl vara

"Noterat på spelets hemsida är, att..."

Asdasd.

Man inleder inte en följdsats med att, antingen får du omforumela meningen eller tabort kommatecknet. Det är inget fel i att skriva meningen som skribenten gjorde, komma eller inte ändrar inte innebörden av meningen.

Men koncentrera er på nyheten mer och mindre på svenskan som används Btw, Dark Messiah =:heart:


signatur

Submission is for the weak

1
Skriv svar